o firmie
Kim jesteśmy
Jesteśmy agencją nieruchomości komercyjnych z Gdańska. Specjalizujemy się w wynajmie magazynów, biur i lokali usługowych. Zajmujemy się zarządzaniem obiektów komercyjnych, analizą rynku nieruchomości i doradztwem. Realizujemy również projekty inwestycyjne – od pozyskania i przygotowania gruntów, przez komercjalizację i budowę, aż po sprzedaż gotowej powierzchni. Pośredniczymy przy sprzedaży i zakupie gruntów pod inwestycje.
W Querco Property zapewniamy kompleksowe rozwiązania dla nieruchomości komercyjnych w całej Polsce. W ofercie posiadamy hale magazynowe do wynajęcia w Gdańsku, Gdyni i pozostałych kluczowych miastach Polski. Oferujemy również szeroki wybór biur na wynajem i lokali użytkowych w Trójmieście.
Współpracę opieramy na zaufaniu i długoterminowych relacjach bo sukces naszych klientów jest naszym sukcesem.
FRONT OFFICE
Adam Nowacki
CEO
Marek Boczula
COO
referencje
Opinie naszych klientów
Globalway Sp. Z o.o.
2021 r.
Rol Ryż Sp. Z o.o.
2021 r.
Green & Joy Cash & Carry Gdańsk Sp. z o.o.
2020 r.
Nefab Packaging Poland Sp. z o.o.
2015 r.
DTA Sp. z o.o.
2019 r.
usługi
Czym się zajmujemy
REPREZENTACJA NAJEMCY
Prawidłowe rozpoznanie potrzeb klienta, w połączeniu z rzetelną analizą rynku podaży to gwarancja optymalnego najmu obiektów komercyjnych. W ramach usługi Reprezentowania Najemcy wykonujemy szereg szczegółowych analiz. Kluczowa, Comparison & Cash Flow, pozwala w rzetelny i obiektywny sposób porównać rożne opcje dostępnej powierzchni pod kątem lokalizacji, standardu, komunikacji, kosztów najmu i innych czynników mających realny wpływ na przyszłe funkcjonowanie firmy. Szczegółowa wiedza i dogłębna znajomość lokalnego rynku nieruchomości komercyjnych, które posiadamy, pozwalają naszym klientom na podjęcie świadomej decyzji i wybór najkorzystniejszej opcji.
WYNAJEM
Efektywny wynajem nieruchomości komercyjnych, wymaga stałego monitorowania szybko zmieniających się trendów. W ramach usługi zapewniamy pełne wsparcie w doborze powierzchni do określonych potrzeb. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz znajomość rynku nieruchomości, gwarantuje możliwość dokonywania optymalnych wyborów przez naszych klientów. Wykonujemy prognozy przepływów finansowych zapewniając przejrzystość przyszłych kosztów, indywidualnie dla każdej lokalizacji. Gwarancją płynności procesu jest przygotowany przez nas harmonogram projektu, którego realizację nadzorujemy.
SPRZEDAŻ
Sprzedaż i zakup nieruchomości komercyjnej to proces wymagający wykonania szeregu analiz umożliwiających podjęcie trafnej decyzji inwestycyjnej. W tym celu przeprowadzamy kompleksowe due dilligence dla prawidłowej oceny atrakcyjności projektu. W oparciu o indywidualne preferencje klientów aktywnie poszukujemy nieruchomości komercyjnych – magazynów, biur, gruntów inwestycyjnych i zapewniamy wsparcie w procesie zakupu. Przygotowujemy nieruchomości do sprzedaży poprzez wdrożenie indywidualnej strategii marketingowej i rekomercjalizację, co ma bezpośredni wpływ na zwiększenia wartości transakcji.
ZARZĄDZANIE
Skuteczne zarządzanie nieruchomością to kluczowy element dla jej prawidłowego funkcjonowania. Klientom oferujemy profesjonalny serwis obsługi na każdym etapie projektu. Zapewniamy przygotowywanie i wdrożenie optymalnych planów zarządzania budynkami, co wpływa na zwiększenie rentowności i atrakcyjności projektu w fazie zarówno deweloperskiej, jak i inwestorskiej. Naszym priorytetem jest ciągłe podnoszenie kompetencji. Wysoką skuteczność działań osiągamy łącząc utrzymanie dobrych relacji z najemcami z transparentną współpracą z właścicielami nieruchomości.
DORADZTWO I KONSULTACJE
Usługi doradztwa mają na celu zwiększenie świadomości inwestorów w zakresie optymalizacji posiadanych przez nich aktywów. Dzięki posiadanej wiedzy, znajomości rynku nieruchomości i śledzeniu światowych trendów, zapewniamy naszym klientom profesjonalną obsługę. Pomagamy zwiększyć wartość portfela inwestycyjnego, przy jednoczesnej minimalizacji ryzyka. Współpracujemy z klientami instytucjonalnymi i indywidualnymi niezależnie od stopnia ich doświadczenia inwestycyjnego.
INWESTYCJE BTS I BTO
Projekty hal magazynowych typu BTS i BTO są odpowiedzią na szereg indywidualnych, często specyficznych potrzeb klientów. Magazyny „szyte na miarę” są realizowane na indywidualne zamówienie, dzięki czemu gwarantują optymalne wykorzystanie powierzchni budynku. W ramach usługi zapewniamy pełne wsparcie - od wstępnej analizy kosztów budowy hali magazynowej, poprzez wybór lokalizacji, zlecenie projektowe i uzyskanie pozwoleń, aż po nadzór inwestorski nad realizacją projektu. Naszych klientów wspieramy także w pozyskaniu inwestora zastępczego.
AKTUALNOŚCI
Bądź z nami na bieżąco
Lech Logistics, dynamicznie rozwijająca się firma z branży transportu, spedycji i logistyki kontraktowej współpracująca z wieloma polskimi kontrahentami, zdecydowała się na wynajem magazynu o powierzchni około 2000 m2 w Gdańsku z chęcią dalszego rozwoju. Nowa lokalizacja pozwoli firmie na efektywną obsługę klientów w regionie Trójmiasta oraz zwiększenie możliwości dla nowych klientów.
Strategiczna lokalizacja blisko portu
Panattoni Park Tricity East I to nowoczesny kompleks magazynowo-biurowy położony w pobliżu portu w Gdańsku, co czyni go idealnym miejscem dla firm działających w sektorze logistycznym. Dzięki dogodnemu położeniu, obiekt zapewnia szybki dostęp do głównych szlaków komunikacyjnych oraz infrastruktury portowej. Wynajmowana przez Lech Logistics powierzchnia oferuje wyjątkowe możliwości operacyjne w zakresie przeładunków kontenerów i logistyki kontraktowej.
Lech Logistics – nowe możliwości w Trójmieście
Lech Logistics spółka powiązana z Lech Fabrics to w 100% polski rodzinny kapitał z ponad 45-letnią historią. Swoją siedzibę ma w Kostrzyniu koło Poznania, gdzie dysponuje własnymi magazynami o powierzchni ponad 38 000 m2. Spółka chce rozwijać logistykę kontraktową i realizować przeładunki kontenerów w Trójmieście.
"Rozszerzenie naszej działalności na Trójmiasto to dla nas strategiczny krok. Wybraliśmy Pannatoni Park Tricity East I ze względu na jego doskonałą lokalizację blisko terminala kontenerowego oraz wyposażenie jednostki magazynowej, które idealnie odpowiada naszym potrzebom operacyjnym. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług logistycznych dla klientów w regionie – wszystko to z pełną elastycznością operacyjną, zgodnie z naszym hasłem - logistycznie elastyczni." - komentuje Grzegorz Borwik, Manager Rozwoju Logistyki Kontraktowej w Lech Logistics.
Querco Property – kompleksowe wsparcie w wyborze lokalizacji
Proces poszukiwania odpowiedniej nieruchomości dla Lech Logistics, prowadziła firma doradcza Querco Property , oferując pełne wsparcie od analizy rynku trójmiejskiego po finalizację transakcji. Dzięki dogłębnej znajomości lokalnego rynku nieruchomości oraz bliskiej współpracy z deweloperami i prywatnymi właścicielami, Querco Property przedstawiło Lech Logistics szeroką gamę opcji, pomagając im wybrać idealną lokalizację.
Dominika Walas - Senior Property Negotiator z Querco Property, podkreśla:
"Współpraca z Lech Logistics była dla nas wyzwaniem, ale i dużą satysfakcją, ponieważ pomogliśmy naszemu klientowi przejąć jednostkę już wyposażoną, dzięki czemu udało się wygenerować znaczne oszczędności. Firma od początku poszukiwań miała sprecyzowany cel, aby być jak najbliżej terminala kontenerowego i zachować elastyczność w ekspansji. Przeprowadziliśmy szczegółową analizę dostępnych lokalizacji zarówno w parkach logistycznych jak i indywidualnych budynkach, żeby Lech Logistics mógł świadomie podjąć decyzję.
Wynajem przez Lech Logistics powierzchni magazynowo-biurowej w Pannatoni Park Tricity East I to ważny krok w rozwoju firmy oraz wzmocnienie rynku logistycznego w Trójmieście. Nowa siedziba nie tylko zwiększy możliwości operacyjne Lech Logistics, ale także przyczyni się do tworzenia nowych miejsc pracy i obsługi lokalnych firm, wspierając tym samym rozwój gospodarczy regionu.
___________________________
QUERCO PROPERTY z siedzibą z Gdańsku specjalizuje się w kompleksowej obsłudze i doradztwie na rynku nieruchomości komercyjnych. Usługi obejmują między innymi pośrednictwo w najmie i sprzedaży gruntów inwestycyjnych, powierzchni magazynowych oraz powierzchni biurowych. Indywidualne podejście, precyzyjne rozpoznanie potrzeb, a następnie przedstawienie alternatywnych rozwiązań, opracowanych na podstawie szczegółowych analiz stanowią podstawę do podjęcia właściwych decyzji przez Klientów.
Łukasz Kubacki, doświadczony inżynier i specjalista ds. przygotowania inwestycji, dołączył do zespołu Querco Property. Jego doświadczenie i szeroka wiedza techniczna będą kluczowe w rozwoju usług predevelopment, które stanowią fundament dla skutecznego i efektywnego przygotowania projektów inwestycyjnych.
Kompleksowe zarządzanie procesem pre-developmentu
Łukasz Kubacki objął stanowisko Pre-development Coordinator w Querco Property, gdzie będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesem przygotowania inwestycji. Jego główne zadania obejmują koordynację działań pre-inwestycyjnych, w tym:
Zarządzanie procesem uzyskiwania pozwoleń administracyjnych, takich jak decyzje środowiskowe i pozwolenia na budowę.
Sporządzanie raportów due diligence technicznych oraz nadzór nad opracowaniem raportów środowiskowych czy operatów wodnoprawnych dotyczących nieruchomości inwestycyjnych.
Budowanie i rozwijanie długoterminowych relacji z urzędami i instytucjami publicznymi, które mają kluczowy wpływ na realizację inwestycji.
Jego szerokie doświadczenie w analizie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocenie terenów pod kątem technicznym, jak również koordynacja procesu przygotowania terenów inwestycyjnych, wzmocni działania Querco Property w dostarczaniu kompleksowych usług pre-development.
Doświadczenie i osiągnięcia zawodowe
Łukasz Kubacki może pochwalić się bogatym doświadczeniem w branży nieruchomości. Jego wcześniejsze projekty obejmują realizację inwestycji mieszkaniowych i przemysłowych, w tym nadzór nad budową hal magazynowych i parków handlowych. W trakcie swojej kariery uczestniczył w różnych etapach przygotowania terenów inwestycyjnych o łącznej powierzchni przekraczającej 14 milionów metrów kwadratowych.
„Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu Querco Property i wspierać rozwój działu pre-development. Moim celem jest zapewnienie klientom firmy pełnego wsparcia na każdym etapie procesu inwestycyjnego, począwszy od wstępnych analiz, aż po uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń,” podkreśla Łukasz Kubacki.
Kariera na dynamicznym rynku nieruchomości
Przed dołączeniem do Querco Property, Łukasz Kubacki pełnił funkcję koordynatora pre-development w 7R S.A., gdzie nadzorował projekty takie jak 7R City Park Gdańsk South II oraz 7R Park Przylesie . Jego umiejętności w analizie nieruchomości, przygotowywaniu raportów technicznych oraz uzyskiwaniu szeregu decyzji administracyjnych uczyniły go ekspertem w zakresie przygotowania inwestycji.
Z wykształcenia inżynier budownictwa, Łukasz zdobył tytuł magistra na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Jego kariera obejmuje także realizacje inwestycji biurowych, mieszkaniowych oraz przemysłowych, co czyni go specjalistą o wszechstronnych kompetencjach w branży budowlanej.
Querco Property stawia na rozwój usług predevelopment
Wprowadzenie do zespołu specjalisty takiego jak Łukasz Kubacki wpisuje się w strategię rozwoju Querco Property, które stawia na kompleksową obsługę inwestorów od etapu planowania aż po realizację. Nowy dział predevelopment w Querco ma na celu jeszcze skuteczniejsze wspieranie klientów w realizacji ich inwestycji, co przyczyni się do dalszego rozwoju rynku nieruchomości w Polsce.
Querco Property to firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze inwestycji, predevelopmentu oraz zarządzania nieruchomościami. Zespół ekspertów firmy dostarcza swoim klientom najlepsze rozwiązania, które umożliwiają efektywną realizację projektów inwestycyjnych.
Nowoczesna powierzchnia magazynowa i biurowa umożliwi jeszcze lepszą obsługę klientów oraz dalszy rozwój oferty.
PHU BOWI, czołowy dystrybutor oświetlenia dla hurtowników, deweloperów oraz klientów indywidualnych (B2C), wprowadziło się na nową powierzchnię magazynową i biurową w kompleksie Panattoni Park Gdańsk West II. Firma pozostanie w strategicznej lokalizacji w Kowalach, przenosząc się do nowoczesnego budynku. Nowa siedziba to ok. 4,5 tys. m kw. powierzchni magazynowej oraz ponad 500 m kw. powierzchni biurowej.
Panattoni Park Gdańsk West II, zlokalizowany na obrzeżach Gdańska przy ulicy Magazynowej, to nowoczesny kompleks magazynowo-biurowy, który oferuje optymalne warunki funkcjonowania i rozwoju dla swoich najemców. Usytuowany przy obwodnicy Trójmiasta (S7), zapewnia doskonały dostęp do centrum miasta oraz sprawną dystrybucję produktów na rynek krajowy i zagraniczny. Hala 1, w której powierzchnię wynajął PHU BOWI, to narożny moduł z możliwością wyposażenia w regały wysokiego składowania oraz bezproblemowym dojazdem komunikacją miejską.
PHU BOWI – nowoczesne rozwiązania oświetleniowe
PHU BOWI od lat dostarcza rozwiązania oświetleniowe, skierowane zarówno do odbiorców hurtowych, deweloperów, jak i klientów indywidualnych. Nowa siedziba firmy, dzięki showroomowi oświetlenia, umożliwia klientom bezpośrednie zapoznanie się z ofertą oraz dokonanie zakupu na miejscu.
"Relokacja do Panattoni Park Gdańsk West II zapewni nam nowoczesną dobrze skomunikowaną powierzchnię magazynowo-biurową. Pozostanie w tej samej lokalizacji umożliwia nam kontynuację współpracy z dotychczasowymi klientami oraz dalszy rozwój naszej działalności," - mówi Paulina Grajewska – Kierownik Działu Handlowego, PHU BOWI.
Panattoni – lider na rynku nieruchomości komercyjnych
„Na rynku pomorskim dostarczyliśmy już blisko 700 tys. m kw. powierzchni przemysłowej, odpowiadając na rosnące potrzeby tego dynamicznie rozwijającego się regionu. Pomorze skutecznie wykorzystuje swój potencjał biznesowy, wynikający zarówno z bliskości jednego z największych portów morskich na Bałtyku, jak i z modernizowanej infrastruktury. Panattoni Park Gdańsk West II to nowoczesny obiekt, który spełnia najwyższe standardy zrównoważonego budownictwa i uzyska certyfikację metodą BREEAM na poziomie Excellent. Nasz park oferuje doskonałą infrastrukturę logistyczną, w tym możliwość wysokiego składowania oraz wysokiej klasy powierzchnie biurowe, które sprzyjają komfortowemu prowadzeniu działalności i dalszemu rozwojowi firm” – mówi Martyna Sochaczewska, Leasing Director w Panattoni.
„Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom jak najlepszych warunków do rozwoju. W tym procesie kluczowe dla klienta było pozostanie w obrębie Kowal ze względu na zapewnienie komfortowego dostępu dla swoich klientów. Niepewność panująca na rynku w okresie poszukiwania nowej powierzchni była sporym wyzwaniem. Zależało nam na jak najmniejszych perturbacjach w wyniku relokacji i to się udało.” – mówi Marek Boczula, Dyrektor Operacyjny, Querco Property.
QUERCO PROPERTY z siedzibą z Gdańsku specjalizuje się w kompleksowej obsłudze i doradztwie na rynku nieruchomości komercyjnych. Usługi obejmują między innymi pośrednictwo w najmie i sprzedaży gruntów inwestycyjnych, powierzchni magazynowych oraz powierzchni biurowych. Indywidualne podejście, precyzyjne rozpoznanie potrzeb, a następnie przedstawienie alternatywnych rozwiązań, opracowanych na podstawie szczegółowych analiz stanowią podstawę do podjęcia właściwych decyzji przez Klientów.
Spółka Polish Forwarding Company świadcząca kompleksowe usługi w zakresie spedycji morskiej, lotniczej, drogowej i kolejowej na całym świecie, zdecydowała się na kolejny strategiczny ruch, mający na celu budowę swojej pozycji na rynku logistyki magazynowej. Do tego celu została powołana spółka celowa PFC Logistics, która wynajęła ponad 7 500 mkw. magazynu wraz z wiatą o powierzchni 1500 m2 przy ul. Elbląskiej w Gdańsku. Pierwsze operacje z klientami rozpoczną się od początku maja.
PFC Logistics na Rynku Logistycznym w Polsce
"W kontekście dynamicznie ewoluującego rynku logistycznego w Polsce, PFC Logistics wprowadza usługi logistyki kontraktowej, logistyki kontenerowej oraz przeładunków sztuk ciężkich stanowiące kamień milowy dla naszej operacji" stwierdza Michał Pernak, Prezes Zarządu w PFC Logistics. "Adaptacja usług świadczonych przez nasza firmę jako integralnej części naszej oferty jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na usługi logistyczne o wysokim stopniu personalizacji i elastyczności. Implementacja tej strategii przez PFC Logistics nie tylko umocni naszą pozycję na rynku logistycznym, ale również zdefiniuje nowe standardy efektywności operacyjnej i jakości obsługi klienta.
To strategiczne przedsięwzięcie ma na celu generowanie wartości dodanej dla naszych klientów poprzez zapewnienie im kompleksowych rozwiązań, które jest w stanie zapewnić Grupa PFC i które są kluczowe dla optymalizacji całego łańcucha dostaw i osiągania przewagi konkurencyjnej."
Strategiczna lokalizacja jako klucz do efektywności: Perspektywa Querco Property
Znaczenie strategicznej lokalizacji wybranego przez PFC Logistics magazynu w Gdańsku podkreśla Marek Boczula, COO w Querco Property "Wybór lokalizacji w Gdańsku przez PFC Logistics nie był przypadkowy. Bazując na potrzebach i kompetencjach klienta wykonaliśmy pełną analizę rynku magazynowego wTrójmieście, poszerzając ją o nasze doświadczenia. Po dogłębnej weryfikacji, klient zdecydował się wynająć większą powierzchnię niż pierwotnie zakładał. Dodatkowo przy magazynie znajduje się wiata zewnętrzna, która pozwoli PFC zbudować przewagę konkurencyjną na rynku " wyjaśnia Marek. "Bliskość do głównych szlaków transportowych oraz portu morskiego w Gdańsku zapewnia PFC Logistics strategiczne atuty niezbędne do efektywnego zarządzania operacjami logistycznymi i ekspansji na rynki międzynarodowe. To położenie nie tylko zwiększa operacyjną sprawność PFC Logistics, ale także otwiera przed nimi nowe perspektywy wzrostu."
Jak zmienia się rynek magazynowy? Czego dziś oczekują najemcy? Jakie obiekty cieszą się dziś największym zainteresowaniem inwestorów? – m.in. o tym Adam Nowacki, współzałożyciel i CEO Querco Property.
Po okresie spowolnienia, rynek magazynowy „okrzepł” i wraca na stabilne tory.
Na rynku magazynowym widać ożywienie zarówno po stronie deweloperów, jak i klientów.
Po stronie najemców obserwujemy ostrożność. Kluczowa staje się wiarygodność partnerów.
Najemcy akceptują wyższe koszty najmu, ale oczekują w zamian dobrej jakości powierzchni magazynowych.
Small Business Unit cieszy się coraz większą popularnością wśród polskich inwestorów.
Querco Property to firma, która oferuje partnerom biznesowym zintegrowane i szyte na miarę usługi doradcze w kluczowych sektorach nieruchomości komercyjnych.
Querco Property specjalizuje się, m.in. w zarządzaniu i komercjalizacji nieruchomości komercyjnych, w tym budynków produkcyjno-magazynowych, biurowców, obiektów usługowych oraz w doradztwie przy kupnie/sprzedaży gruntów inwestycyjnych.
Zapraszamy do przesłuchania podchastu: https://open.spotify.com/episode/0NYFhuVcMCzh5lucPqrnMa?si=lSEOKhpsRxOtxMrtPS2-Ag
_____
Materiał przygotowany przez Property News - www.propertynews.pl
NASI PARTNERZY
Zaufali nam
KONTAKT
Jesteśmy zawsze otwarci na nowe talenty i ciekawe osobowości. Wyślij nam swoje CV lub napisz do nas, chętnie poznamy osoby gotowe tworzyć z nami Querco Team.
Querco Property Sp. z o.o.
ul. Uphagena 27
80-237 Gdańsk
NIP 5833181034
REGON 361835506