o firmie
Kim jesteśmy
Jesteśmy agencją nieruchomości komercyjnych z Gdańska. Specjalizujemy się w wynajmie magazynów, biur i lokali usługowych. Zajmujemy się zarządzaniem obiektów komercyjnych, analizą rynku nieruchomości i doradztwem. Realizujemy również projekty inwestycyjne – od pozyskania i przygotowania gruntów, przez komercjalizację i budowę, aż po sprzedaż gotowej powierzchni. Pośredniczymy przy sprzedaży i zakupie gruntów pod inwestycje.
W Querco Property zapewniamy kompleksowe rozwiązania dla nieruchomości komercyjnych w całej Polsce. W ofercie posiadamy hale magazynowe do wynajęcia w Gdańsku, Gdyni i pozostałych kluczowych miastach Polski. Oferujemy również szeroki wybór biur na wynajem i lokali użytkowych w Trójmieście.
Współpracę opieramy na zaufaniu i długoterminowych relacjach bo sukces naszych klientów jest naszym sukcesem.
FRONT OFFICE
Adam Nowacki
CEO
Marek Boczula
COO
referencje
Opinie naszych klientów
Globalway Sp. Z o.o.
2021 r.
Rol Ryż Sp. Z o.o.
2021 r.
Green & Joy Cash & Carry Gdańsk Sp. z o.o.
2020 r.
Nefab Packaging Poland Sp. z o.o.
2015 r.
DTA Sp. z o.o.
2019 r.
usługi
Czym się zajmujemy
REPREZENTACJA NAJEMCY
Prawidłowe rozpoznanie potrzeb klienta, w połączeniu z rzetelną analizą rynku podaży to gwarancja optymalnego najmu obiektów komercyjnych. W ramach usługi Reprezentowania Najemcy wykonujemy szereg szczegółowych analiz. Kluczowa, Comparison & Cash Flow, pozwala w rzetelny i obiektywny sposób porównać rożne opcje dostępnej powierzchni pod kątem lokalizacji, standardu, komunikacji, kosztów najmu i innych czynników mających realny wpływ na przyszłe funkcjonowanie firmy. Szczegółowa wiedza i dogłębna znajomość lokalnego rynku nieruchomości komercyjnych, które posiadamy, pozwalają naszym klientom na podjęcie świadomej decyzji i wybór najkorzystniejszej opcji.
WYNAJEM
Efektywny wynajem nieruchomości komercyjnych, wymaga stałego monitorowania szybko zmieniających się trendów. W ramach usługi zapewniamy pełne wsparcie w doborze powierzchni do określonych potrzeb. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz znajomość rynku nieruchomości, gwarantuje możliwość dokonywania optymalnych wyborów przez naszych klientów. Wykonujemy prognozy przepływów finansowych zapewniając przejrzystość przyszłych kosztów, indywidualnie dla każdej lokalizacji. Gwarancją płynności procesu jest przygotowany przez nas harmonogram projektu, którego realizację nadzorujemy.
SPRZEDAŻ
Sprzedaż i zakup nieruchomości komercyjnej to proces wymagający wykonania szeregu analiz umożliwiających podjęcie trafnej decyzji inwestycyjnej. W tym celu przeprowadzamy kompleksowe due dilligence dla prawidłowej oceny atrakcyjności projektu. W oparciu o indywidualne preferencje klientów aktywnie poszukujemy nieruchomości komercyjnych – magazynów, biur, gruntów inwestycyjnych i zapewniamy wsparcie w procesie zakupu. Przygotowujemy nieruchomości do sprzedaży poprzez wdrożenie indywidualnej strategii marketingowej i rekomercjalizację, co ma bezpośredni wpływ na zwiększenia wartości transakcji.
ZARZĄDZANIE
Skuteczne zarządzanie nieruchomością to kluczowy element dla jej prawidłowego funkcjonowania. Klientom oferujemy profesjonalny serwis obsługi na każdym etapie projektu. Zapewniamy przygotowywanie i wdrożenie optymalnych planów zarządzania budynkami, co wpływa na zwiększenie rentowności i atrakcyjności projektu w fazie zarówno deweloperskiej, jak i inwestorskiej. Naszym priorytetem jest ciągłe podnoszenie kompetencji. Wysoką skuteczność działań osiągamy łącząc utrzymanie dobrych relacji z najemcami z transparentną współpracą z właścicielami nieruchomości.
DORADZTWO I KONSULTACJE
Usługi doradztwa mają na celu zwiększenie świadomości inwestorów w zakresie optymalizacji posiadanych przez nich aktywów. Dzięki posiadanej wiedzy, znajomości rynku nieruchomości i śledzeniu światowych trendów, zapewniamy naszym klientom profesjonalną obsługę. Pomagamy zwiększyć wartość portfela inwestycyjnego, przy jednoczesnej minimalizacji ryzyka. Współpracujemy z klientami instytucjonalnymi i indywidualnymi niezależnie od stopnia ich doświadczenia inwestycyjnego.
INWESTYCJE BTS I BTO
Projekty hal magazynowych typu BTS i BTO są odpowiedzią na szereg indywidualnych, często specyficznych potrzeb klientów. Magazyny „szyte na miarę” są realizowane na indywidualne zamówienie, dzięki czemu gwarantują optymalne wykorzystanie powierzchni budynku. W ramach usługi zapewniamy pełne wsparcie - od wstępnej analizy kosztów budowy hali magazynowej, poprzez wybór lokalizacji, zlecenie projektowe i uzyskanie pozwoleń, aż po nadzór inwestorski nad realizacją projektu. Naszych klientów wspieramy także w pozyskaniu inwestora zastępczego.
AKTUALNOŚCI
Bądź z nami na bieżąco
Nowoczesna powierzchnia magazynowa i biurowa umożliwi jeszcze lepszą obsługę klientów oraz dalszy rozwój oferty.
PHU BOWI, czołowy dystrybutor oświetlenia dla hurtowników, deweloperów oraz klientów indywidualnych (B2C), wprowadziło się na nową powierzchnię magazynową i biurową w kompleksie Panattoni Park Gdańsk West II. Firma pozostanie w strategicznej lokalizacji w Kowalach, przenosząc się do nowoczesnego budynku. Nowa siedziba to ok. 4,5 tys. m kw. powierzchni magazynowej oraz ponad 500 m kw. powierzchni biurowej.
Panattoni Park Gdańsk West II, zlokalizowany na obrzeżach Gdańska przy ulicy Magazynowej, to nowoczesny kompleks magazynowo-biurowy, który oferuje optymalne warunki funkcjonowania i rozwoju dla swoich najemców. Usytuowany przy obwodnicy Trójmiasta (S7), zapewnia doskonały dostęp do centrum miasta oraz sprawną dystrybucję produktów na rynek krajowy i zagraniczny. Hala 1, w której powierzchnię wynajął PHU BOWI, to narożny moduł z możliwością wyposażenia w regały wysokiego składowania oraz bezproblemowym dojazdem komunikacją miejską.
PHU BOWI – nowoczesne rozwiązania oświetleniowe
PHU BOWI od lat dostarcza rozwiązania oświetleniowe, skierowane zarówno do odbiorców hurtowych, deweloperów, jak i klientów indywidualnych. Nowa siedziba firmy, dzięki showroomowi oświetlenia, umożliwia klientom bezpośrednie zapoznanie się z ofertą oraz dokonanie zakupu na miejscu.
"Relokacja do Panattoni Park Gdańsk West II zapewni nam nowoczesną dobrze skomunikowaną powierzchnię magazynowo-biurową. Pozostanie w tej samej lokalizacji umożliwia nam kontynuację współpracy z dotychczasowymi klientami oraz dalszy rozwój naszej działalności," - mówi Paulina Grajewska – Kierownik Działu Handlowego, PHU BOWI.
Panattoni – lider na rynku nieruchomości komercyjnych
„Na rynku pomorskim dostarczyliśmy już blisko 700 tys. m kw. powierzchni przemysłowej, odpowiadając na rosnące potrzeby tego dynamicznie rozwijającego się regionu. Pomorze skutecznie wykorzystuje swój potencjał biznesowy, wynikający zarówno z bliskości jednego z największych portów morskich na Bałtyku, jak i z modernizowanej infrastruktury. Panattoni Park Gdańsk West II to nowoczesny obiekt, który spełnia najwyższe standardy zrównoważonego budownictwa i uzyska certyfikację metodą BREEAM na poziomie Excellent. Nasz park oferuje doskonałą infrastrukturę logistyczną, w tym możliwość wysokiego składowania oraz wysokiej klasy powierzchnie biurowe, które sprzyjają komfortowemu prowadzeniu działalności i dalszemu rozwojowi firm” – mówi Martyna Sochaczewska, Leasing Director w Panattoni.
„Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom jak najlepszych warunków do rozwoju. W tym procesie kluczowe dla klienta było pozostanie w obrębie Kowal ze względu na zapewnienie komfortowego dostępu dla swoich klientów. Niepewność panująca na rynku w okresie poszukiwania nowej powierzchni była sporym wyzwaniem. Zależało nam na jak najmniejszych perturbacjach w wyniku relokacji i to się udało.” – mówi Marek Boczula, Dyrektor Operacyjny, Querco Property.
QUERCO PROPERTY z siedzibą z Gdańsku specjalizuje się w kompleksowej obsłudze i doradztwie na rynku nieruchomości komercyjnych. Usługi obejmują między innymi pośrednictwo w najmie i sprzedaży gruntów inwestycyjnych, powierzchni magazynowych oraz powierzchni biurowych. Indywidualne podejście, precyzyjne rozpoznanie potrzeb, a następnie przedstawienie alternatywnych rozwiązań, opracowanych na podstawie szczegółowych analiz stanowią podstawę do podjęcia właściwych decyzji przez Klientów.
Spółka Polish Forwarding Company świadcząca kompleksowe usługi w zakresie spedycji morskiej, lotniczej, drogowej i kolejowej na całym świecie, zdecydowała się na kolejny strategiczny ruch, mający na celu budowę swojej pozycji na rynku logistyki magazynowej. Do tego celu została powołana spółka celowa PFC Logistics, która wynajęła ponad 7 500 mkw. magazynu wraz z wiatą o powierzchni 1500 m2 przy ul. Elbląskiej w Gdańsku. Pierwsze operacje z klientami rozpoczną się od początku maja.
PFC Logistics na Rynku Logistycznym w Polsce
"W kontekście dynamicznie ewoluującego rynku logistycznego w Polsce, PFC Logistics wprowadza usługi logistyki kontraktowej, logistyki kontenerowej oraz przeładunków sztuk ciężkich stanowiące kamień milowy dla naszej operacji" stwierdza Michał Pernak, Prezes Zarządu w PFC Logistics. "Adaptacja usług świadczonych przez nasza firmę jako integralnej części naszej oferty jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na usługi logistyczne o wysokim stopniu personalizacji i elastyczności. Implementacja tej strategii przez PFC Logistics nie tylko umocni naszą pozycję na rynku logistycznym, ale również zdefiniuje nowe standardy efektywności operacyjnej i jakości obsługi klienta.
To strategiczne przedsięwzięcie ma na celu generowanie wartości dodanej dla naszych klientów poprzez zapewnienie im kompleksowych rozwiązań, które jest w stanie zapewnić Grupa PFC i które są kluczowe dla optymalizacji całego łańcucha dostaw i osiągania przewagi konkurencyjnej."
Strategiczna lokalizacja jako klucz do efektywności: Perspektywa Querco Property
Znaczenie strategicznej lokalizacji wybranego przez PFC Logistics magazynu w Gdańsku podkreśla Marek Boczula, COO w Querco Property "Wybór lokalizacji w Gdańsku przez PFC Logistics nie był przypadkowy. Bazując na potrzebach i kompetencjach klienta wykonaliśmy pełną analizę rynku magazynowego wTrójmieście, poszerzając ją o nasze doświadczenia. Po dogłębnej weryfikacji, klient zdecydował się wynająć większą powierzchnię niż pierwotnie zakładał. Dodatkowo przy magazynie znajduje się wiata zewnętrzna, która pozwoli PFC zbudować przewagę konkurencyjną na rynku " wyjaśnia Marek. "Bliskość do głównych szlaków transportowych oraz portu morskiego w Gdańsku zapewnia PFC Logistics strategiczne atuty niezbędne do efektywnego zarządzania operacjami logistycznymi i ekspansji na rynki międzynarodowe. To położenie nie tylko zwiększa operacyjną sprawność PFC Logistics, ale także otwiera przed nimi nowe perspektywy wzrostu."
Jak zmienia się rynek magazynowy? Czego dziś oczekują najemcy? Jakie obiekty cieszą się dziś największym zainteresowaniem inwestorów? – m.in. o tym Adam Nowacki, współzałożyciel i CEO Querco Property.
Po okresie spowolnienia, rynek magazynowy „okrzepł” i wraca na stabilne tory.
Na rynku magazynowym widać ożywienie zarówno po stronie deweloperów, jak i klientów.
Po stronie najemców obserwujemy ostrożność. Kluczowa staje się wiarygodność partnerów.
Najemcy akceptują wyższe koszty najmu, ale oczekują w zamian dobrej jakości powierzchni magazynowych.
Small Business Unit cieszy się coraz większą popularnością wśród polskich inwestorów.
Querco Property to firma, która oferuje partnerom biznesowym zintegrowane i szyte na miarę usługi doradcze w kluczowych sektorach nieruchomości komercyjnych.
Querco Property specjalizuje się, m.in. w zarządzaniu i komercjalizacji nieruchomości komercyjnych, w tym budynków produkcyjno-magazynowych, biurowców, obiektów usługowych oraz w doradztwie przy kupnie/sprzedaży gruntów inwestycyjnych.
Zapraszamy do przesłuchania podchastu: https://open.spotify.com/episode/0NYFhuVcMCzh5lucPqrnMa?si=lSEOKhpsRxOtxMrtPS2-Ag
_____
Materiał przygotowany przez Property News - www.propertynews.pl
Spółka Auto-Partner Gdańsk konsekwentnie realizuje swoje plany rozwoju zwiększając powierzchnię biurowo-magazynową. W ramach wieloletniej współpracy z Gdańsk Kowale Distribution Centre, z końcem maja firma przejęła kolejny moduł budynku, powiększając łączną powierzchnię najmu do ponad 22 000 mkw.
Auto-Partner Gdańsk to jeden z wiodących dystrybutorów samochodowych części zamiennych w Polsce. Rodzinna firma z polskim kapitałem, która od 40 lat z sukcesami zapewnia swoim klientom szeroki asortyment produktów, w trybie just-in-time.
Oferta kierowana jest przede wszystkim do sklepów motoryzacyjnych oraz odbiorców hurtowych, umożliwiając wygodne i szybkie zakupy. Nacisk kładziony na wdrażanie nowoczesnych rozwiązań logistycznych i automatyzację, przekłada się na realizację ponad 95% zamówień online.
Powiększenie magazynu w Kowalach do 20 500 mkw. było niezbędne do dalszej rozbudowy strefy antresoli z automatyką, która ma na celu jeszcze większą optymalizację procesu dostaw i zwiększenie skali działania. W ramach rozwoju, powiększono również strefę socjalno-biurową o 600 mkw.
Działania związane z powiększeniem magazynu były planowane od kilku miesięcy i wpisują się w naszą strategię rozwoju. Biorąc pod uwagę rosnące zapotrzebowanie na nasze produkty musieliśmy zwiększyć strefę antresoli i uzbroić magazyn w dodatkową automatykę. Decyzję o rozszerzeniu podjęliśmy na podstawie analizy rynkowej i w oparciu o chęć dalszego rozwoju. Współpraca z GKDC i Querco Property była kluczowa ze względu na elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz strategiczne położenie parku magazynowego. – mówi Wojciech Jarosławski, Wiceprezes Zarządu Auto-Partner Gdańsk
Bieżące doradztwo magazynowe w trakcie trwania umowy najmu zapewnia firma Querco Property, która uczestniczyła również w całym procesie renegocjacji kontraktu – naszą rolą jest zapewnienie Auto-Partnerowi możliwości dalszego rozwoju w zakresie przestrzeni magazynowej oraz bieżące wsparcie w funkcjonowaniu na obiekcie. W ramach ekspansji musimy mieć na uwadze sposób składowania towaru i spełnienie przepisów pożarowych – dodaje Marek Boczula, Dyrektor Operacyjny Querco Property.
Gdańsk-Kowale Distribution Centre to niemal 130 000 mkw powierzchni magazynowej i biurowej klasy A, oferującej najemcom optymalne warunki funkcjonowania i rozwoju na obszarze Trójmiasta. Usytuowanie obiektu, bezpośrednio przy obwodnicy (trasa S7) oraz Autostradzie A1, umożliwia pewną, szybką i bezpośrednią dystrybucję produktów na rynek krajowy i zagraniczny. Nowoczesny charakter parku oraz dogodne warunki najmu, sprawiają, że jest to lokalizacja wybierana przez firmy z branży logistycznej, produkcyjnej i hurtowej.
Auto-Partner Gdańsk jest dla nas bardzo ważnym partnerem, a ich decyzja o powiększeniu powierzchni magazynowej świadczy o zaufaniu, jakim nas darzą. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać ich dynamiczny rozwój w Gdańsk Kowale Distribution Centre. Strategiczna lokalizacja naszych budynków z pewnością przyczyniła się do podjęcia tej decyzji. Mamy nadzieję, że dalsza współpraca będzie równie owocna i przyniesie korzyści obu stronom – Kamil Kugaudo – Associate Director CBRE
Auto-Partner Gdańsk to 40 lat doświadczenia w sprzedaży części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych. Od momentu założenia w 1983 roku, firma dynamicznie się rozwija, kładąc nacisk na innowacyjność oraz na bezpośrednią dostępność oferowanych produktów. Aktualnie, firma dysponuje nowoczesnym centrum logistycznym z innowacyjnym systemem zarządzania, wielopoziomową zabudową i automatyką magazynową, zapewniając sobie miejsce wśród liderów rynku samochodowych części zamiennych.
QUERCO PROPERTY z siedzibą z Gdańsku specjalizuje się w kompleksowej obsłudze i doradztwie na rynku nieruchomości komercyjnych. Usługi obejmują między innymi pośrednictwo w najmie i sprzedaży gruntów inwestycyjnych, powierzchni magazynowych oraz powierzchni biurowych. Indywidualne podejście, precyzyjne rozpoznanie potrzeb, a następnie przedstawienie alternatywnych rozwiązań, opracowanych na podstawie szczegółowych analiz stanowią podstawę do podjęcia właściwych decyzji przez Klientów.
Querco zwiększa skalę, otwiera nowe oddziały na terenie kraju i intensywnie rozwija dział Industrial. - Plan, który wdrażamy wynika z potrzeb naszych klientów – mówi dla PropertyNews.pl Marek Boczula, współzałożyciel i COO Querco.
Querco Property to firma, która oferuje partnerom biznesowym zintegrowane i szyte na miarę usługi doradcze w kluczowych sektorach nieruchomości komercyjnych.
Querco specjalizuje się, m.in. w zarządzaniu i komercjalizacji nieruchomości komercyjnych, w tym budynków produkcyjno-magazynowych, biurowców, obiektów usługowych oraz w doradztwie przy kupnie/sprzedaży gruntów inwestycyjnych.
Zespół Querco tworzą eksperci z dużym doświadczeniem na rynku nieruchomości komercyjnych.
Agencja doradcza Querco ma swoją siedzibę w Gdańsku. Na przełomie 2023/2024 rozpoczęły działalność dwa nowe oddziały: we Wrocławiu i w Warszawie.
Trójmiejska agencja doradcza Querco powstała w 2015 roku z inicjatywy dwóch partnerów: Adama Nowackiego, doświadczonego już wtedy doradcy z ponad 8-letnim stażem oraz Marka Boczuli, który dopiero zaczynał swoją przygodę z rynkiem magazynowym. Od początku postawili na specjalizację w doradztwie na rynku nieruchomości komercyjnych, by tym samym zagospodarować niszę, jaką w owym czasie zaobserwowali w regionie.
W Trójmieście nie było wówczas agencji, które specjalizowały się w wynajmie nieruchomości stricte komercyjnych – wspomina Marek Boczula, współzałożyciel i COO Querco.
– Działające w regionie firmy - zarówno lokalne jak i te o zasięgu ogólnopolskim - nastawione były głównie na obsługę rynku mieszkaniowego, częściowo uzupełnionego o oferty rynku komercyjnego. Nie było też oddziałów międzynarodowych agencji doradczych, a oferta nowoczesnych powierzchni w Trójmieście, poza pojedynczymi projektami, dopiero zaczynała się tworzyć – dodaje.
Przecierając szlaki
Zaczynali od podstaw - bez dużego doświadczenia na rynku A-klasowym i bez zewnętrznego finansowania czy wsparcia rozpoznawalnego brandu. - Naszym celem od samego początku było kompleksowe, długoterminowe doradztwo na rynku nieruchomości komercyjnych na wszystkich etapach współpracy – mówi Marek Boczula.
Pierwsze miesiące działalności Querco upłynęły na mozolnej pracy w pozyskaniu klientów zainteresowanych najmem lub zakupem powierzchni komercyjnych. W sektorze magazynowym w tym czasie najbardziej popularne były transakcje dotyczące powierzchni nieprzekraczających 3 tys. mkw. – Wynajmowane moduły tej wielkości były wówczas uznawane za stosunkowo duże na rynku trójmiejskim – przypomina.
Z biegiem czasu grono partnerów „zasilili” również duzi międzynarodowi gracze, w tym, m.in. Nefab, Northvolt, czy wchodzący w tamtym czasie na polski rynek Globalway.
- Widzimy, że klienci potrzebują kompleksowego doradztwa i często niestandardowego podejścia – komentuje Marek Boczula podając jako przykłady, np. wsparcie techniczne przy zdaniu i przejęciu nieruchomości albo pomoc debiutującym na polskim rynku firmom w stawianiu pierwszych kroków i to niekoniecznie związanych bezpośrednio z transakcją najmu powierzchni.
Jak wspomina, kolejne kontrakty to efekt ciężkiej pracy i rekomendacji. – Firmy przekazują sobie informacje na temat jakości naszej współpracy. Cieszy nas, że ta grupa stale rośnie czego potwierdzeniem jest fakt, iż nie straciliśmy żadnego z ówczesnych partnerów, a wiele firm współpracuje z nami do dzisiaj – podkreśla Marek Boczula. - Razem zaczynaliśmy przygodę z rynkiem obiektów klasy A i razem cały czas rośniemy - dodaje.
Dla Querco najważniejsze jest utrzymanie wysokiego standardu obsługi klientów. - Wiemy, że nasz rozwój jest ściśle powiązany z sukcesami naszych partnerów - podkreśla COO firmy.
Querco zajmuje się również najmem powierzchni biurowej, budową strategii oraz transakcjami sprzedaży. Firma ma na koncie już sporo sukcesów.
– Na początku działalności sami wprowadziliśmy się do budynku, gdzie zajęliśmy dosłownie 50 mkw. W konsekwencji naszych dalszych działań, cały biurowiec został wynajęty firmie, która w ramach ekspansji, przejęła również powierzchnię naszego biura – wspomina Marek Boczula. – Szczęśliwym zbiegiem okoliczności jeden z naszych partnerów zaproponował nam współpracę przy projekcie zakupu biurowca o powierzchni ok. 4 tys. mkw. w dzielnicy Gdańsk-Wrzeszcz. W ramach projektu zostaliśmy współwłaścicielami a zarazem najemcami budynku.
Querco wychodzi w inne regiony
Od kilku miesięcy trójmiejska agencja doradcza zwiększa zasięg działania i intensywnie rozwija działy Industrial oraz Land & Investment.
Plan, który wdrażamy wynika z potrzeb naszych klientów. Tylko w ubiegłym roku skomercjalizowaliśmy ok. 100 tys. mkw. powierzchni magazynowej i około 15 tys. mkw. powierzchni biurowej. Połowa transakcji, przy których doradzaliśmy dotyczyła obiektów zlokalizowanych poza Trójmiastem. Chcemy być bliżej rynków, na których działamy – mówi Marek Boczula.
- Pod koniec ubiegłego roku uruchomiliśmy oddział we Wrocławiu, kolejny oddział – w Warszawie – rozpoczął działalność na początku 2024 roku – podkreśla współzałożyciel i COO Querco.
Firma sukcesywnie powiększa zespół, który tworzą doświadczeni na rynku nieruchomości komercyjnych eksperci, ale jak zapewniają szefowie firmy, zależy im na przemyślanym skalowaniu biznesu i ludziach zaangażowanych w pracę, którą wykonują.
- Querco ma 12-osobowy zespół, co dla wielu klientów często jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę złożoność procesów, które realizujemy – mówi Marek Boczula. –Dzięki pełnej kontroli nad procesami jesteśmy w stanie utrzymać wysoki standard usług, a na tym nam najbardziej zależy.
Querco doradza długoterminowo
Dla Querco kluczowe w biznesie są relacje, które nie kończą się po sfinalizowaniu transakcji.
Zaufanie i podstawę do ewentualnej dalszej współpracy buduje się w trakcie realizowanych wspólnie z klientami projektów – mówi Marek Boczula. – Nie pośredniczymy w transakcjach. Doradzamy i pokazujemy partnerom możliwości i ryzyka, które należy uwzględnić w procesach decyzyjnych.
Żródło: www.propertynews.pl
NASI PARTNERZY
Zaufali nam
KONTAKT
Jesteśmy zawsze otwarci na nowe talenty i ciekawe osobowości. Wyślij nam swoje CV lub napisz do nas, chętnie poznamy osoby gotowe tworzyć z nami Querco Team.
Querco Property Sp. z o.o.
ul. Uphagena 27
80-237 Gdańsk
NIP 5833181034
REGON 361835506