o firmie
Kim jesteśmy
Jesteśmy agencją nieruchomości komercyjnych z Gdańska. Specjalizujemy się w wynajmie magazynów, biur i lokali usługowych. Zajmujemy się zarządzaniem obiektów komercyjnych, analizą rynku nieruchomości i doradztwem. Realizujemy również projekty inwestycyjne – od pozyskania i przygotowania gruntów, przez komercjalizację i budowę, aż po sprzedaż gotowej powierzchni. Pośredniczymy przy sprzedaży i zakupie gruntów pod inwestycje.
W Querco Property zapewniamy kompleksowe rozwiązania dla nieruchomości komercyjnych w całej Polsce. W ofercie posiadamy hale magazynowe do wynajęcia w Gdańsku, Gdyni i pozostałych kluczowych miastach Polski. Oferujemy również szeroki wybór biur na wynajem i lokali użytkowych w Trójmieście.
Współpracę opieramy na zaufaniu i długoterminowych relacjach bo sukces naszych klientów jest naszym sukcesem.
FRONT OFFICE
referencje
Opinie naszych klientów
Globalway Sp. Z o.o.
2021 r.
Rol Ryż Sp. Z o.o.
2021 r.
Green & Joy Cash & Carry Gdańsk Sp. z o.o.
2020 r.
Nefab Packaging Poland Sp. z o.o.
2015 r.
DTA Sp. z o.o.
2019 r.
usługi
Czym się zajmujemy
REPREZENTACJA NAJEMCY
Prawidłowe rozpoznanie potrzeb klienta, w połączeniu z rzetelną analizą rynku podaży to gwarancja optymalnego najmu obiektów komercyjnych. W ramach usługi Reprezentowania Najemcy wykonujemy szereg szczegółowych analiz. Kluczowa, Comparison & Cash Flow, pozwala w rzetelny i obiektywny sposób porównać rożne opcje dostępnej powierzchni pod kątem lokalizacji, standardu, komunikacji, kosztów najmu i innych czynników mających realny wpływ na przyszłe funkcjonowanie firmy. Szczegółowa wiedza i dogłębna znajomość lokalnego rynku nieruchomości komercyjnych, które posiadamy, pozwalają naszym klientom na podjęcie świadomej decyzji i wybór najkorzystniejszej opcji.
WYNAJEM
Efektywny wynajem nieruchomości komercyjnych, wymaga stałego monitorowania szybko zmieniających się trendów. W ramach usługi zapewniamy pełne wsparcie w doborze powierzchni do określonych potrzeb. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz znajomość rynku nieruchomości, gwarantuje możliwość dokonywania optymalnych wyborów przez naszych klientów. Wykonujemy prognozy przepływów finansowych zapewniając przejrzystość przyszłych kosztów, indywidualnie dla każdej lokalizacji. Gwarancją płynności procesu jest przygotowany przez nas harmonogram projektu, którego realizację nadzorujemy.
SPRZEDAŻ
Sprzedaż i zakup nieruchomości komercyjnej to proces wymagający wykonania szeregu analiz umożliwiających podjęcie trafnej decyzji inwestycyjnej. W tym celu przeprowadzamy kompleksowe due dilligence dla prawidłowej oceny atrakcyjności projektu. W oparciu o indywidualne preferencje klientów aktywnie poszukujemy nieruchomości komercyjnych – magazynów, biur, gruntów inwestycyjnych i zapewniamy wsparcie w procesie zakupu. Przygotowujemy nieruchomości do sprzedaży poprzez wdrożenie indywidualnej strategii marketingowej i rekomercjalizację, co ma bezpośredni wpływ na zwiększenia wartości transakcji.
ZARZĄDZANIE
Skuteczne zarządzanie nieruchomością to kluczowy element dla jej prawidłowego funkcjonowania. Klientom oferujemy profesjonalny serwis obsługi na każdym etapie projektu. Zapewniamy przygotowywanie i wdrożenie optymalnych planów zarządzania budynkami, co wpływa na zwiększenie rentowności i atrakcyjności projektu w fazie zarówno deweloperskiej, jak i inwestorskiej. Naszym priorytetem jest ciągłe podnoszenie kompetencji. Wysoką skuteczność działań osiągamy łącząc utrzymanie dobrych relacji z najemcami z transparentną współpracą z właścicielami nieruchomości.
DORADZTWO I KONSULTACJE
Usługi doradztwa mają na celu zwiększenie świadomości inwestorów w zakresie optymalizacji posiadanych przez nich aktywów. Dzięki posiadanej wiedzy, znajomości rynku nieruchomości i śledzeniu światowych trendów, zapewniamy naszym klientom profesjonalną obsługę. Pomagamy zwiększyć wartość portfela inwestycyjnego, przy jednoczesnej minimalizacji ryzyka. Współpracujemy z klientami instytucjonalnymi i indywidualnymi niezależnie od stopnia ich doświadczenia inwestycyjnego.
INWESTYCJE BTS I BTO
Projekty hal magazynowych typu BTS i BTO są odpowiedzią na szereg indywidualnych, często specyficznych potrzeb klientów. Magazyny „szyte na miarę” są realizowane na indywidualne zamówienie, dzięki czemu gwarantują optymalne wykorzystanie powierzchni budynku. W ramach usługi zapewniamy pełne wsparcie - od wstępnej analizy kosztów budowy hali magazynowej, poprzez wybór lokalizacji, zlecenie projektowe i uzyskanie pozwoleń, aż po nadzór inwestorski nad realizacją projektu. Naszych klientów wspieramy także w pozyskaniu inwestora zastępczego.
AKTUALNOŚCI
Bądź z nami na bieżąco

Grupa specjalizująca się w obsłudze celnej, spedycyjnej, magazynowej oraz logistyce kontraktowej przeprowadzi się do nowego obiektu w ramach dynamicznie rozbudowywanego parku MLP Pruszków II. Jednocześnie niemal dwukrotnie zwiększy wykorzystywaną powierzchnię do blisko 7 tys. m2. Oddanie do użytkowania planowane jest w II połowie przyszłego roku.
Firma DTA, będąca wieloletnim klientem MLP Group, zawarła nową umowę dotyczącą wynajęcia blisko 7 tys. m2 w ramach centrum logistycznego MLP Pruszków II. Na cele magazynowe przeznaczone będzie około 6,5 tys. m2, a pozostałe 455 m2 stanowić będą nowoczesne powierzchnie biurowe. Rozpoczęcie przez najemcę operacji w nowym obiekcie będzie możliwe już na początku czerwca przyszłego roku.
Najemca od przeszło ośmiu lat korzysta z około 4 tys. m2 zlokalizowanych w sąsiadującym parku MLP Pruszków I. Przeprowadzka do nowego obiektu spowoduje zatem niemal podwojenie wynajmowanej przez niego powierzchni.
Nasza specjalizacja, polegająca na łączeniu usług celnych, magazynowych i logistycznych, cieszy się wśród klientów nieustającym zainteresowaniem. To ułatwiło decyzję o powiększeniu powierzchni magazynu. Nowa powierzchnia przeznaczona będzie na prowadzenie magazynu czasowego składowania, składu celnego oraz magazynu krajowego. Część przeznaczona będzie również do obsługi przesyłek e-commerce i logistyki kontraktowej.
Nowa powierzchnia, wraz z wprowadzonymi dzięki programowi e-brama rozwiązaniami systemowymi, zwiększy przepustowość magazynu. Dla transportu morskiego lub kolejowego, gdzie czas dostawy ostatnio często się zmienia i wydłuża, szybka odprawa celna, połączona z dobrą obsługą magazynu jest szczególnie ważna dla klientów składujących towary szybko rotujące. Na terenie magazynu będą się znajdowały miejsca uznane, które pozwolą na dokonywanie odpraw celnych przesyłek naszych klientów. Nasz dział dystrybucji krajowej już cieszy się na planowaną przeprowadzkę, bo realizacja transportów z nowej lokalizacji będzie bardzo sprawna – powiedział Marek Gotowicki, wiceprezes DTA sp. z o. o.
- Z firmą DTA współpracujemy na terenie całej Polski, a Pruszków jest kolejną lokalizacją, w której z powodzeniem przeprowadziliśmy ekspansję, której efektem jest ok. 7 tysięcy m2 w ramach nowego budynku w MLP Pruszków II . Przy każdym projekcie priorytetem jest dla nas przekazanie klientowi kompleksowej informacji o sytuacji rynkowej w bieżącym momencie, prawidłowe zabezpieczenie kontraktu i wsparcie merytoryczne na każdym etapie transakcji oraz w trakcie trwania umowy najmu. Nowy magazyn umożliwi klientowi dużo wyższy standard obsługi klientów i zapewni dodatkowe bezpieczeństwo przeciwpożarowe. Od początku poszukiwań priorytetem była strategiczna lokalizacja w pobliżu autostrady A2 i niedalekim sąsiedztwie obecnego magazynu, tak aby zapewnić maksymalny komfort pracownikom. Ponadto wpisująca się w zapotrzebowanie wielkość modułu, wysoki standard wykończenia oferowany przez dewelopera i konkurencyjne warunki najmu zadecydowały o przedłużeniu współpracy z MLP Group.” – stwierdził Marek Boczula, Dyrektor Operacyjny Querco Property
Projekt MLP Pruszków II to nowoczesne centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to 393 tys. mkw. Wybrane budynki posiadają prestiżowy certyfikat BREEAM. Zgodnie ze strategią MLP Group w zakresie ESG na dachach montowane są instalacje fotowoltaiczne. Dzięki elastycznemu podejściu do indywidualnych potrzeb najemców, centrum jest w stanie sprostać wymaganiom klientów z różnych branż.
MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760 a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej. Na terenie parku znajduje się przystanek autobusowy oraz działa samoobsługowa stacja wynajmu rowerów Nextbike.
Mat. prasowe: MLP Group S.A.

Spółka Eastend wynajęła blisko 700 m kw. powierzchni w biurowcu Neon, wchodzącym w skład kompleksu Alchemia w Gdańsku, którego deweloperem jest TORUS. Umowa z obecnym właścicielem budynku została podpisana na okres 5 lat, przy współpracy z firmą Querco Property, pośredniczącej w transakcji.
Siedziba godna lidera e-commerce
Eastend jest grupą e-commerce wywodzącą się z Trójmiasta. Działa na rynku już ponad 20 lat, a w swojej w ofercie posiada kilkadziesiąt topowych brandów odzieżowych z całego świata. Jest liderem e-commerce i ekspertem w branży streetwear w Polsce, który nieustannie dąży do rozwoju i otwiera się na nowe możliwości, systematycznie wzmacnia też swoją pozycję na rynku międzynarodowym. Nowe biuro firmy w biurowcu Neon ma stworzyć nowoczesną, atrakcyjną i przyjazną przestrzeń pracy, która wspierać będzie dalszy rozwój i ekspansję firmy.
- Biuro zostało zaaranżowane w taki sposób, by sprzyjało pracy coworkingowej, indywidualnej oraz projektowej w większych grupach. Całość będzie utrzymana w nowoczesnej stylistyce z dużą dawką zieleni – opowiada Artur Andriskowski, współtwórca projektu nowej przestrzeni biurowej marki Eastend.
Biurowiec Neon, należący do DWS, globalnego zarządcy inwestycyjnego działającego w imieniu jednego ze swoich funduszy nieruchomościowych, posiada ponad 35 tys. m kw. powierzchni najmu (przy powierzchni typowej kondygnacji biurowej wynoszącej ponad 3 tys. m kw.). Nieco ponad 1,5 tys. m kw. to powierzchnie usługowe zlokalizowane na parterze, które dopełniają pasaż – miejsce spotkań i spędzania czasu zaprojektowane pomiędzy budynkami Alchemii. Tak jak wcześniejsze etapy kompleksu, Neon posiada certyfikat LEED na najwyższym poziomie, Platinum. Budynek stanowi architektoniczne i funkcjonalne dopełnienie Alchemii, która zaprojektowana została w całości przez pracownię APA Wojciechowski Architekci.
- Jesteśmy bardzo dumni z zaufania, którym po raz kolejny obdarzyła nas firma Eastend. Wyzwanie było spore ze względu na znaczną powierzchnię biura i konieczność wprowadzenia indywidualnych zmian aranżacyjnych. Neon to optymalny wybór ze względu na komfort, który daje A-klasowy standard powierzchni oraz wygodne rozwiązania komunikacyjne, umożliwiające pracownikom codzienny dojazd do biura – komentuje Filip Janiak, Property Negotiator w firmie Querco Property, agencji nieruchomości komercyjnych, pośredniczącej w transakcji.
Proces komercjalizacji obsługiwała z kolei firma Torus, która odpowiada również za projekt i wykonanie aranżacji nowego biura Eastend.
- Cały projekt był nietypowy jak na dzisiejsze czasy, bo zrealizowany w rekordowo krótkim czasie. Od złożenia oferty, poprzez negocjacje umowy, aż do jej podpisania upłynęło raptem kilka miesięcy. Już pierwsze nasze spotkanie było bardzo udane i pozwoliło na zbudowanie dobrej, partnerskiej relacji pomiędzy nami, a naszym klientem i reprezentującą go agencją. Cieszy nas także otwartość firmy Eastend na nasze pomysły aranżacyjne, dzięki czemu samo biuro będzie nieszablonowe – powiedział Marcin Piątkowski, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Marketingu w firmie Torus.
Mat. prasowe: Torus

Eastend – trójmiejski sklep internetowy, oferujący szeroki wybór butów, odzieży i akcesoriów największych światowych marek, notuje kolejne wzrosty sprzedaży i zmienia magazyn. Nowa powierzchnia zostanie oddana do użytku w I kw. 2023r. w ramach rozbudowy kompleksu Panattoni Park Tricity East III w Gdańsku i obejmie ponad 6200 mkw. powierzchni magazynowej oraz 270 mkw. biur.
Spółka Eastend istnieje na trójmiejskim rynku od 2014 roku. Od blisko dekady, konsekwentnie rozwija ofertę w zakresie internetowej sprzedaży butów i odzieży streetwear, tworząc silną, rozpoznawalną w całej Polsce markę e-commerce, z wysokim poczuciem zaufania wśród klientów. W wyniku wzrostu sprzedaży i ciągłego poszerzania oferty, firma zdecydowała się na zmianę dotychczasowej lokalizacji i powiększenie powierzchni, przenosząc zaplecze magazynowe do nowopowstających hal dewelopera Panattoni na gdańskich Rudnikach.
Panattoni Park Tricity East III to kolejny projekt magazynowy dewelopera Panattoni, we wschodniej części Gdańska. Park, usytuowany przy ulicy Elbląskiej, składa się z istniejącej już A-klasowej hali magazynowej i powierzchni biurowych, o łącznej powierzchni ponad 33 000 mkw. Dodatkowa powierzchnia magazynowo- biurowa, o powierzchni 10 600 mkw. zostanie oddana do użytku w I kw. 2023 roku. Ponad 6400 mkw. zajmie firma Eastend.
- Wybór padł na Panattoni Park Tricity East III ponieważ park jest bardzo dobrze skomunikowany, a dobra komunikacja miejska była jednym z głównych kryteriów przy dokonywaniu wyboru. Firma Eastend to pracodawca otwarty na potrzeby swoich pracowników, a jedną z nich jest wygodny dojazd do centrum Gdańska w krótkim czasie. Dodatkowo park składa się z jednego budynku i posiada niewielką ilość najemców, dzięki czemu jego atutem była również kameralność – decyzję firmy Eastend ocenia Maja Musielska, Senior Leasing Specialist z Panattoni Development Europe.
Tricity III wyposażony jest w doki i bramy z poziomu zero oraz wygodne parkingi z placem manewrowym. Doskonała lokalizacja przy trasie ekspresowej S7 oraz położenie blisko portu, zapewnia znakomitą ekspozycję magazynu i gwarantuje sprawną dystrybucję towarów. To idealny wybór dla firm związanych zarówno z rynkiem trójmiejskim, jak i krajowym.
W toku transakcji spółkę Eastend reprezentowało Querco Property - agencja nieruchomości komercyjnych z Gdańska.
- Czujemy się wyróżnieni faktem, że firma Eastend kolejny raz powierzyła nam zadanie znalezienia powierzchni magazynowej w Trójmieście. Zlecenie było bardzo ambitne: miejsce miało być dużo większe i skrojone na miarę potrzeb pracowników, z łatwiejszym dostępem komunikacyjnym. W nowej inwestycji znalazło się m.in. nowoczesne studio fotograficzne i złożona strefa kompletacji zamówień. Cieszymy się, że dołożyliśmy cegiełkę do rozwoju firmy Eastend i jednocześnie rozszerzyliśmy proces komercjalizacji budynku Panattoni – decyzję o wyborze komentuje Dominika Walas, Senior Property Negotiator w Querco Property.

Stokvis Tapes, globalny producent, oferujący innowacyjne rozwiązania w dziedzinie materiałów klejących, izolujących, łączących i zabezpieczających, wprowadzi się do powstającego kompleksu 7R City Park Gdańsk South II w sierpniu 2022 roku. W związku z rozwojem swojej działalności Najemca zajmie ok. 11 500 mkw. powierzchni magazynowej i produkcyjnej w nowej lokalizacji.
Stokvis Tapes to producent i konwerter innowacyjnych, zaawansowanych rozwiązań materiałowych obejmujących taśmy, pianki EPDM, PE, PUR, silkony i wiele innych. Współpracuje ściśle z branżami motoryzacyjną, medyczną, elektroniczną, budownictwem czy energią odnawialną. W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukiwała nowej lokalizacji pod działalność produkcyjną z wygodną powierzchnią biurową. Oferta dewelopera 7R okazała się najlepszym wyborem, doskonale odpowiadającym potrzebom najemcy.
- Dynamiczny rozwój Stokvis Tapes oparty jest o projekty realizowane dla klientów z segmentu automotive, głównie Volkswagena, Audi i Porsche. Najnowsze rozwiązania wdrażane i produkowane przez Stokvis związane są z elektrycznymi modelami tych marek. Dodatkowa powierzchnia w nowej fabryce zostanie przeznaczona właśnie na działania dla branży elektromobilnej, a także AGD i elektroniki, czyli wszędzie tam, gdzie konieczne są inwestycje w nowoczesne linie technologiczne. Zależało nam od początku na partnerze, który zapewni nam szybką realizację inwestycji, w wyznaczonej lokalizacji, uszytą dokładnie pod nasze potrzeby w zakresie połączenia powierzchni biurowej i produkcyjno-magazynowej - mówi Jacek Duhanik, Business Unit Manager Poland/Russia w Stokvist Tapes.
7R City Park Gdańsk South II to kompleks magazynowo- przemysłowy zlokalizowany w miejscowości Lublewo na Pomorzu. Składać się będzie z dwóch budynków: pierwszy zajmie powierzchnię 16 861 mkw, drugi obiekt obejmie 11 012 mkw. Stokvis zajmie przestrzeń w pierwszym z magazynów. Na parterze znajdzie się sala produkcyjna natomiast na kondygnacji biuro firmy.
- Nasze indywidualne podejście do oczekiwań najemców jest doceniane na rynku - projekt dla firmy Stokvist Tapes to kolejna realizacja, gdzie dostosowujemy obiekt do potrzeb produkcyjnych Klienta. Wzmacniamy nasze portfolio obiektów dla produkcji w ramach parków logistycznych oraz obiektów typu city park - mówi Marzena Taube, Senior Leasing Manager w 7R S.A.
Nowoczesny obiekt 7R City Park Gdańsk South II wyróżnia bardzo dobra lokalizacja. Nieruchomość sąsiaduje z węzłem drogowym Kowale. Daje to bezpośredni dostęp do obwodnicy Trójmiasta i autostrady A1 i ma kluczowe znaczenie przy prowadzeniu przez najemców operacji logistycznych. Umiejscowienie umożliwia także szybki dojazd do centrum Gdańska, Gdyni i Sopotu.
- Okolice Trójmiasta są szczególnie ważne dla 7R. Tutaj uruchomiliśmy nasz pierwszy projekt deweloperski w 2008 r. i regularnie rozwijamy tutejszą bazę magazynową, budując zarówno parki, city parki jak i nasze magazyny miejskie – City Flex Last Mile Logistics. Najnowsza inwestycja, 7R City Park Gdańsk South II, to obiekt doskonale skomunikowany z aglomeracją trójmiejską, co ułatwia najemcom pozyskanie pracowników. Cieszymy się, że firma Stokvis Tapes zdecydowała się ulokować swoje działanie w naszym obiekcie - mówi Ryszard Gretkowski, Wiceprezes Zarządu 7R S.A.
Sieć obiektów 7R City Park to magazyny zlokalizowane w granicach aglomeracyjnych, dopasowane do specyfiki związanej z prowadzeniem działalności logistycznej oraz lekkiej produkcji. Format oferuje także powierzchnie biurowe dla zainteresowanych najemców. Obiekty cechuje wysoka jakość wykonania oraz zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz proekologicznych.
W procesie najmu powierzchni firmę Stokvist Tapes wspierała agencja Querco Property.
- Priorytetem w poszukiwaniach powierzchni dla firmy Stokvis było utrzymanie lokalizacji hali, dobrze skomunikowanej z aglomeracją miejską. Klientowi zależało, by nowy magazyn był łatwo dostępny, nie tylko ze względu na działania logistyczne, ale przede wszystkim na komfort pracowników. Ważnym aspektem w poszukiwaniach, był także produkcyjny charakter działalności klienta. Skupiliśmy się na powierzchni, która w najbliższych latach umożliwi firmie rozwój, bez konieczności przenoszenia rozbudowanego parku maszyn. Powierzchnia w indywidualnej hali w 7R City Park to rozwiązanie wyjątkowo optymalne - mówi Marek Boczula, Dyrektor operacyjny w Querco Property.
Mat. Prasowe: 7R

W wyniku pandemii rynek e-commerce dynamicznie się rozwija. Zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe stale rośnie, szczególnie w obrębie magazynów ostatniej mili. Z punktu widzenia klienta, współczesny handel ma być łatwo dostępny, wygodny i szybki. Tutaj na rynek powierzchni magazynowej wkraczają punkty typu Dark Store.
Dark Store czyli dosłownie ciemny sklep to mini centrum dystrybucyjne działające w przybliżeniu jak tradycyjny supermarket. Ciemny sklep zorganizowany jest jak wielkopowierzchniowy market, umożliwiając zakup towarów codziennego użytku – od artykułów spożywczych po chemię i drobną elektronikę. Dark store wyróżnia jedno – brak kupujących. Zakupy dokonywane są online, przez dedykowane aplikacje, kompletowane przez pracowników sklepów i dostarczane pod drzwi klienta w czasie nawet 10-15 minut.
Idea ciemnych sklepów pojawiła się ponad 20 lat we Francji, jednak dopiero w ostatnich dwóch latach w wyniku pandemii i wprowadzania lockdownów, nastąpił jej intensywny rozwój. W odpowiedzi na gwałtowny wzrost sprzedaży online, branża e-grocery podjęła kroki, by wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów – dostarczać szeroki asortyment towarów, w tym świeżych produktów spożywczych, zbliżając czas dostawy do tego, faktycznie spędzonego na zakupach w sklepie.
Co zatem wyróżnia dark store od dostępnych na rynku powierzchni komercyjnych, magazynów small business unit? Odbiorcą, jest przede wszystkim, klient detaliczny. To pod jego potrzeby dobierany jest asortyment sklepu, a lokalizacja powierzchni magazynowej umożliwia szybką i skuteczną dostawę. W praktyce oznacza to, że tradycyjne wielkopowierzchniowe magazyny ostatniej mili dla branży e-commerce, uzupełniane są przez sieć mniejszych powierzchni w granicach miast. W centrach aglomeracji, następuje stałe zagęszczenie siatki obiektów magazynowych w celu jak najszybszej dostawy towaru dla klienta, gdzie paczkomaty i powierzchnie typu dark store stanowią ostatnie ogniwo.
Aktualnie na polskim rynku, poza Carrefourem, który od lat oferuje usługę zakupów online, w ramach Dark Store działa także z sukcesem sieć Glovo, Lisek, Jokr i Swift. W ostatnich miesiącach dołączyła Biedronka z dedykowaną marką Biedronka Express BIEK, a sieć sklepów Żabka właśnie testuje trzy pierwsze punkty w Warszawie. Jak widać ciemne sklepy zdecydowanie wkraczają w miejską przestrzeń, stopniowo zacierając różnice i łącząc funkcje powierzchni magazynowej z użytkową.
NASI PARTNERZY
Zaufali nam






















KONTAKT
Jesteśmy zawsze otwarci na nowe talenty i ciekawe osobowości. Wyślij nam swoje CV lub napisz do nas, chętnie poznamy osoby gotowe tworzyć z nami Querco Team.
Querco Property Sp. z o.o.
ul. Uphagena 27
80-237 Gdańsk
NIP 5833181034
REGON 361835506