o firmie
Kim jesteśmy
Jesteśmy agencją nieruchomości komercyjnych z Gdańska. Specjalizujemy się w wynajmie magazynów, biur i lokali usługowych. Zajmujemy się zarządzaniem obiektów komercyjnych, analizą rynku nieruchomości i doradztwem. Realizujemy również projekty inwestycyjne – od pozyskania i przygotowania gruntów, przez komercjalizację i budowę, aż po sprzedaż gotowej powierzchni. Pośredniczymy przy sprzedaży i zakupie gruntów pod inwestycje.
W Querco Property zapewniamy kompleksowe rozwiązania dla nieruchomości komercyjnych w całej Polsce. W ofercie posiadamy hale magazynowe do wynajęcia w Gdańsku, Gdyni i pozostałych kluczowych miastach Polski. Oferujemy również szeroki wybór biur na wynajem i lokali użytkowych w Trójmieście.
Współpracę opieramy na zaufaniu i długoterminowych relacjach bo sukces naszych klientów jest naszym sukcesem.
FRONT OFFICE
Adam Nowacki
CEO
Marek Boczula
COO
referencje
Opinie naszych klientów
Globalway Sp. Z o.o.
2021 r.
Rol Ryż Sp. Z o.o.
2021 r.
Green & Joy Cash & Carry Gdańsk Sp. z o.o.
2020 r.
Nefab Packaging Poland Sp. z o.o.
2015 r.
DTA Sp. z o.o.
2019 r.
usługi
Czym się zajmujemy
REPREZENTACJA NAJEMCY
Prawidłowe rozpoznanie potrzeb klienta, w połączeniu z rzetelną analizą rynku podaży to gwarancja optymalnego najmu obiektów komercyjnych. W ramach usługi Reprezentowania Najemcy wykonujemy szereg szczegółowych analiz. Kluczowa, Comparison & Cash Flow, pozwala w rzetelny i obiektywny sposób porównać rożne opcje dostępnej powierzchni pod kątem lokalizacji, standardu, komunikacji, kosztów najmu i innych czynników mających realny wpływ na przyszłe funkcjonowanie firmy. Szczegółowa wiedza i dogłębna znajomość lokalnego rynku nieruchomości komercyjnych, które posiadamy, pozwalają naszym klientom na podjęcie świadomej decyzji i wybór najkorzystniejszej opcji.
WYNAJEM
Efektywny wynajem nieruchomości komercyjnych, wymaga stałego monitorowania szybko zmieniających się trendów. W ramach usługi zapewniamy pełne wsparcie w doborze powierzchni do określonych potrzeb. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz znajomość rynku nieruchomości, gwarantuje możliwość dokonywania optymalnych wyborów przez naszych klientów. Wykonujemy prognozy przepływów finansowych zapewniając przejrzystość przyszłych kosztów, indywidualnie dla każdej lokalizacji. Gwarancją płynności procesu jest przygotowany przez nas harmonogram projektu, którego realizację nadzorujemy.
SPRZEDAŻ
Sprzedaż i zakup nieruchomości komercyjnej to proces wymagający wykonania szeregu analiz umożliwiających podjęcie trafnej decyzji inwestycyjnej. W tym celu przeprowadzamy kompleksowe due dilligence dla prawidłowej oceny atrakcyjności projektu. W oparciu o indywidualne preferencje klientów aktywnie poszukujemy nieruchomości komercyjnych – magazynów, biur, gruntów inwestycyjnych i zapewniamy wsparcie w procesie zakupu. Przygotowujemy nieruchomości do sprzedaży poprzez wdrożenie indywidualnej strategii marketingowej i rekomercjalizację, co ma bezpośredni wpływ na zwiększenia wartości transakcji.
ZARZĄDZANIE
Skuteczne zarządzanie nieruchomością to kluczowy element dla jej prawidłowego funkcjonowania. Klientom oferujemy profesjonalny serwis obsługi na każdym etapie projektu. Zapewniamy przygotowywanie i wdrożenie optymalnych planów zarządzania budynkami, co wpływa na zwiększenie rentowności i atrakcyjności projektu w fazie zarówno deweloperskiej, jak i inwestorskiej. Naszym priorytetem jest ciągłe podnoszenie kompetencji. Wysoką skuteczność działań osiągamy łącząc utrzymanie dobrych relacji z najemcami z transparentną współpracą z właścicielami nieruchomości.
DORADZTWO I KONSULTACJE
Usługi doradztwa mają na celu zwiększenie świadomości inwestorów w zakresie optymalizacji posiadanych przez nich aktywów. Dzięki posiadanej wiedzy, znajomości rynku nieruchomości i śledzeniu światowych trendów, zapewniamy naszym klientom profesjonalną obsługę. Pomagamy zwiększyć wartość portfela inwestycyjnego, przy jednoczesnej minimalizacji ryzyka. Współpracujemy z klientami instytucjonalnymi i indywidualnymi niezależnie od stopnia ich doświadczenia inwestycyjnego.
INWESTYCJE BTS I BTO
Projekty hal magazynowych typu BTS i BTO są odpowiedzią na szereg indywidualnych, często specyficznych potrzeb klientów. Magazyny „szyte na miarę” są realizowane na indywidualne zamówienie, dzięki czemu gwarantują optymalne wykorzystanie powierzchni budynku. W ramach usługi zapewniamy pełne wsparcie - od wstępnej analizy kosztów budowy hali magazynowej, poprzez wybór lokalizacji, zlecenie projektowe i uzyskanie pozwoleń, aż po nadzór inwestorski nad realizacją projektu. Naszych klientów wspieramy także w pozyskaniu inwestora zastępczego.
AKTUALNOŚCI
Bądź z nami na bieżąco
Znana ze sprzedaży i dystrybucji designerskich lamp - firma LVT zwiększyła do 6,5 tys. mkw. wynajmowaną powierzchnię magazynową w Parku Logistycznym Gdańsk Airport. Dzięki transakcji marka zabezpieczyła swoje potrzeby lokalowe na najbliższe lata.
LVT wybrało Park Logistyczny Gdańsk Airport z uwagi na jego strategiczną lokalizację.
Park Logistyczny Gdańsk Airport działa na terenie przemysłowej dzielnicy Gdańsk-Kokoszki, w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska.
W procesie najmu powierzchni w Parku Logistycznym Gdańsk Airport, firmę LVT wspierała agencja Querco Property.
LVT to firma działająca w branży oświetleniowej. Sprzedaje designerskie lampy, łączące nowoczesność z funkcjonalnością. Marka nie tylko zajmuje się dystrybucją produktów oświetleniowych, ale też dysponuje dużą przestrzenią magazynowo - biurową, co umożliwia sprawną obsługę klientów oraz efektywne zarządzanie operacjami logistycznymi.
Strategiczna lokalizacja parku magazynowego
LVT wybrało Park Logistyczny Gdańsk Airport z uwagi na jego strategiczną lokalizację. Park oferuje nie tylko nowoczesną przestrzeń magazynową, ale także dogodny dostęp do lotniska i portów DCT i BCT, co jest kluczowe dla firmy operującej w branży oświetleniowej, wymagającej efektywnego transportu i logistyki.
Wybór Parku Logistycznego Gdańsk Airport jest strategicznym krokiem, umożliwiającym nie tylko efektywne zarządzanie naszymi zasobami, ale także tworzenie inspirującej przestrzeni do dalszego poszerzania portfolio produktów naszych marek. Zalety tej lokalizacji, takie jak: szybki dojazd z lotniska Gdańsk - Rębiechowo, bliskość portów oraz dobra infrastruktura, spełniły nasze oczekiwania - komentuje Marcin Abramowicz, prezes zarządu LVT.
LVT wynajęła sąsiedni moduł
Priorytetem w poszukiwaniu powierzchni magazynowej dla LVT było utrzymanie lokalizacji blisko lotniska Gdańsk - Rębiechowo, z uwagi na korzyści operacyjne oraz komunikację dla pracowników. Firma zdecydowała się na ekspansję w kompleksie, w którym dwa lata temu rozpoczęła się współpraca z agencją Querco Property.
- W związku z intensywnym rozwojem, podjęto decyzję o wynajęciu sąsiedniego modułu, w którym przystosowano infrastrukturę w taki sposób, by można było efektywnie wykorzystać przestrzeń. Dzięki tym krokom, firma LVT zabezpieczyła swoje potrzeby magazynowe na najbliższe lata - komentuje Dominika Walas, Senior Property Negotiator Querco Property.
Biznes w dobrej lokalizacji
Park Logistyczny Gdańsk Airport mieści się na terenie przemysłowej dzielnicy Gdańsk-Kokoszki, w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska. Dojazd z lotniska Gdańsk - Rębiechowo zajmuje zaledwie 10 minut, natomiast z Portu Morskiego Gdańsk - 20 minut.
Obiekt jest też doskonale skomunikowany z głównymi drogami, w tym obwodnicą Trójmiasta (droga S6/E28 - przyszła autostrada A1).
AGC Automotive Poland, renomowany producent i dostawca szkła dla #automotive przemysłu, wprowadzi się do 7R Park Łódź East I, zajmując blisko 7 000 mkw. powierzchni magazynowej i 150 mkw. biur.
7R Park Łódź East I to nowoczesny #warehouse park składający się z trzech hal o łącznej powierzchni ok. 100 000 mkw. Znajduje się we wschodniej części Łodzi, w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A1, tuż przy węźle Brzeziny. Dla NordGlass będzie to główny hub dystrybucyjny w Polsce. W procesie najmu NordGlass reprezentowali doradcy QUERCO PROPERTY.
– Jesteśmy przekonani, że 7R Park Łódź East I zaoferuje NordGlass doskonałe warunki do dalszej ekspansji i pozwoli na efektywną konsolidację operacji logistycznych w Polsce – komentuje Marek Kurzątkowski, Dyrektor Działu Powierzchni Magazynowo-Przemysłowych w Querco Property.
"Strategiczne położenie Łodzi przyciąga najważniejszych graczy na rynku. NordGlass to kolejna renomowana marka, która zdecydowała się na wybór 7R Park Łódź East I. Potwierdza to atrakcyjność lokalizacji projektu i potencjał, jaki oferuje" – podsumowuje Joanna Ociepka – Wojciechowska, CCIM, Regional Leasing Director w 7R.
Wśród dotychczasowych najemców 7R Park Łódź East I znajdują się takie firmy jak Maersk Group czy Castorama France. Magazyny posiadają poziom #BREEAM bardzo dobry.
Globalway wynajęła nowe biuro w, należącym do spółki GNT Ventures, gdańskim biurowcu Cube Office Park. Nowa siedziba o powierzchni 710 mkw. to kolejny krok na drodze do rozwoju firmy.
Globalway upodobał sobie Gdańsk już w 2018 r. jako główny Hub Europejski do dystrybucji towarów sprzedawanych pod marką Costway w całej Europie. Umożliwia to świetne połączenie morskie gdańskiego DCT z portem Ningbo w Chinach. Oprócz funkcjonującego hubu logistycznego o powierzchni ponad 50 tys. m2 blisko DCT w Gdańsku, Globalway zdecydował się na wynajem ponad 700 m2 powierzchni biurowej, gdzie ulokowane zostaną struktury właścicielskie polskiej spółki, jak również m.in. prężnie rozwijający się dział logistyki i spedycji zarządzający swoimi magazynami i ciągle rozbudowywaną flotą samochodów ciężarowych, dział marketingu, finansów i inne. Możliwość adaptacji obiektu do potrzeb klienta oraz lokalizacja pozwalająca na szybkie połączenie z hubem magazynowym okazały się kluczowymi aspektami, którymi Globalway kierował się przy wyborze Cube Office Park. Przeprowadzka planowana jest na rok 2024.
– Decyzja o wynajęciu nowego biura pozwoli nam jeszcze efektywniej obsługiwać naszych klientów i zyskać lepszy dostęp do strategicznych zasobów logistycznych regionu – zauważa Artur Fiet, Chief Operating Officer Logistics w Globalway/Costway – Biuro zostanie zaaranżowane w nowoczesny sposób, sprzyjający produktywnej pracy wszystkich działów Globalway oraz Costway. Po raz kolejny, dzięki wsparciu Querco Property i dokładnej analizie rynku, byliśmy w stanie podjąć właściwą decyzję – budynek Cube okazał się idealnym wyborem dla naszej firmy. Jest to partnerstwo przynoszące korzyści obu stronom. Niemniej ważne podczas negocjacji było elastyczne podejście właściciela budynku, na co mogliśmy liczyć ze strony TFG.
– Nasza współpraca w sektorze magazynowym trwa już od 2018 r., kiedy to Globalway rozpoczynał działalność w Polsce. Wtedy doradzaliśmy przy najmie pierwszego magazynu, o powierzchni niespełna 3 500 m2, co przełożyło się na późniejszy wspólny sukces i ekspansję na ponad 50 000 m2 – przypomina Marek Kurzątkowski, Director Industrial Agency w Querco Property.
– Nasze wcześniejsze doradztwo zaowocowało zaufaniem ze strony Najemcy i powierzeniem nam misji znalezienia biura dla siedziby Globalway i Costway w Polsce. Gruntowna analiza rynku w połączeniu z dogłębną znajomością specyfiki działania Globalway poskutkowały wyborem budynku Cube Office Park. Okazał się on najkorzystniejszy pod względem lokalizacji, jak i możliwości dalszego, dynamicznego rozwoju firmy w Polsce. Nowe biuro będzie wizytówką firmy i umożliwi pracę nad kolejnymi projektami w nadchodzących latach – komentuje Filip Janiak, Senior Property Negotiator z Querco Property.
Cube Office Park, to wyjątkowe miejsce na mapie Gdańska, zarządzane przez TFG Asset Management. Kompleks biurowy składa się z trzech niezależnych budynków w standardzie klasy A, których łączna powierzchnia najmu wynosi ponad 21 tys. m2. W ostatnim czasie obiekt przeszedł liczne modernizacje w duchu zrównoważonego rozwoju, co wpływa na polepszenie warunków pracy najemców oraz minimalizację ponoszonych przez nich kosztów. Na terenie kompleksu znajduje się wiele udogodnień, takich jak: stojaki na rowery, przebieralnie i prysznicownie, kantyna pracownicza z zewnętrznym ogrodem czy garaże, a także specjalne szyby, ograniczające wpadanie ostrego światła do wnętrz. Dogodna lokalizacja, proekologiczne rozwiązania i wystrój, to cechy wyróżniające Cube Office Park na tle innych nieruchomości biurowych w regionie.
– Przedstawiciele firmy zdecydowali się na ten prestiżowy punkt przede wszystkim ze względu na doskonałą lokalizację Cube Office Park. Bezpośredni dostęp do komunikacji miejskiej, portu czy lotniska ułatwi niejedną podróż. Nie bez znaczenia pozostaje także nowoczesny i minimalistyczny design całego kompleksu, w którym zdecydowanie nie brakuje kontaktu z naturą. W swojej strategii stawiamy na działania zrównoważone i optymalne, tym samym oferując naszym klientom elastyczne warunki najmu – dostosowane do ich preferencji. Po raz kolejny widzimy, że nasze starania są dostrzegane i bardzo cieszymy się na powitanie Globalway w naszych progach – mówi Adrian Bojczuk, Leasing Director w TFG Management.
Firma Vetro świadcząca usługi logistyczno-spedycyjne wynajęła w Kowalach k. Gdańska ponad 5,6 tys. m kw. powierzchni magazynowej oraz ponad 740 m kw. powierzchni biurowo-socjalnej. Obiekt należy do firmy deweloperskiej Torus. W transakcji najmu pośredniczyła firma Querco Property, a umowa podpisana została na okres 63 miesięcy.
Firma Vetro powstała w 2004 roku i od początku swojej działalności świadczy profesjonalne i kompleksowe usługi logistyczno-spedycyjne w transporcie krajowym i międzynarodowym. Wykorzystuje Gdański Terminal Przeładunkowy wraz z przestronnym magazynem portowym o powierzchni 10 tys. m kw., dzięki któremu oferuje usługi przeładunkowo-składowe towarów. Rosnące potrzeby firmy skłoniły ją do zwiększenia potencjału magazynowego i administracyjnego.
- Do poszukiwania nowych przestrzeni magazynowych skłonił nas wzrost masy przeładowywanych i składowanych towarów. Ważnym czynnikiem było również uwolnienie powierzchni magazynowych dla towarów wymagających dozoru celnego, których obsługę realizujemy w naszym magazynie na terenie Wolnego Obszaru Celnego w Gdańsku. Towary niewymagające relacji burtowej i niebędące pod dozorem celnym zostały w całości relokowane do nowo pozyskanego magazynu w Gdańsk – Kowale - mówi Paweł Szpiller, General Manager Logistics w firmie Vetro.
Pozyskanie nowej powierzchni magazynowej w Gdańsk – Kowale, zlokalizowanej przy głównych trasach komunikacyjnych łączących porty Gdańska i Gdyni z siecią dróg krajowych, pozwala firmie zoptymalizować procesy logistyczne, ponadto także rozszerzyć zakres usług dla klientów portu Gdynia.
- Sądzimy, że zwiększenie powierzchni magazynowych wraz z poszerzeniem bazy potencjalnych klientów obsługiwanych przez port Gdynia będzie dla nas podstawą dalszego wzrostu i umocnienia pozycji na dynamicznie rozwijającym się rynku. Bardzo doceniamy profesjonalizm i zaangażowanie Querco Property w poszukiwanie i późniejszą finalizację umowy pozyskania powierzchni magazynowej, co uczyniło cały proces sprawnym i nieangażującym – dodaje Paweł Szpiller.
- Z firmą Torus współpracujemy już od długiego czasu, natomiast do tej pory głównie przy wynajmie powierzchni biurowych. Cieszymy się, że deweloper powierzył nam rekomercjalizację swojego budynku magazynowego, w trakcie której mogliśmy wykorzystać swoje doświadczenie. Prowadziliśmy rozmowy z wieloma firmami zainteresowanymi wynajęciem powierzchni, natomiast ostatecznie właściciel zdecydował się na podpisanie umowy z firmą Vetro. W naszym odczuciu jest to bardzo dobra decyzja dla obu stron. Vetro ma duże doświadczenie na rynku logistycznym w szczególności w obsłudze nietypowych towarów. W celu zwiększenia możliwości przeładunkowych i składowych firma postawiła na niezależny budynek, który spełnia wymogi do składowania szerokiego wachlarzu towarów i ich obsługi wózkami ciężkimi. Obiekt Torusa wpisał się w potrzeby Vetro - jest murowany, bez systemu tryskaczy, z posadzką o wysokiej nośności – co obecnie na rynku, gdzie dominują budynki A-klasowe, jest rzadko spotykane – komentuje Marek Boczula, COO w firmie Querco Property.
Centrum logistyczno-magazynowe usytuowane jest przy ul. Energetycznej 6 w miejscowości Kowale, graniczącej z południowo zachodnimi obrzeżami Gdańska, w dynamicznie rozwijającej się strefie magazynowo – spedycyjnej wzdłuż obwodnicy Trójmiasta. Całą nieruchomość stanowi działka o powierzchni 23 tys. m kw., zabudowana halami magazynowymi z częścią biurowo-socjalną o łącznej powierzchni blisko 9100 m kw. Nowoczesne magazyny o wysokości składowania 6,5 i 9 m zostały wyposażone w siedem doków ładunkowych z hydraulicznymi rampami samopoziomującymi oraz dwa podjazdy dla samochodów dostawczych. Inwestycja realizowana była w trzech etapach w latach 2005-2008. Oprócz Vetro, obiekt użytkowany jest obecnie przez Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe oraz Przedsiębiorstwo Handlowe Chemia.
- Cieszymy się, że lokalizacja, jakość i funkcjonalność powierzchni w naszym centrum logistyczno-magazynowym w Kowalach spełniła oczekiwania firmy Vetro. Obecnie cała część magazynowa kompleksu jest wynajęta. Sektor magazynowy to dynamicznie rozwijająca się część rynku nieruchomości komercyjnych, co dostrzegamy i uwzględniamy w naszych planach rozwojowych, inwestycyjnych – mówi Marcin Piątkowski, dyrektor ds. komercjalizacji w firmie Torus.
Grupa specjalizująca się w obsłudze celnej, spedycyjnej, magazynowej oraz logistyce kontraktowej przeprowadzi się do nowego obiektu w ramach dynamicznie rozbudowywanego parku MLP Pruszków II. Jednocześnie niemal dwukrotnie zwiększy wykorzystywaną powierzchnię do blisko 7 tys. m2. Oddanie do użytkowania planowane jest w II połowie przyszłego roku.
Firma DTA, będąca wieloletnim klientem MLP Group, zawarła nową umowę dotyczącą wynajęcia blisko 7 tys. m2 w ramach centrum logistycznego MLP Pruszków II. Na cele magazynowe przeznaczone będzie około 6,5 tys. m2, a pozostałe 455 m2 stanowić będą nowoczesne powierzchnie biurowe. Rozpoczęcie przez najemcę operacji w nowym obiekcie będzie możliwe już na początku czerwca przyszłego roku.
Najemca od przeszło ośmiu lat korzysta z około 4 tys. m2 zlokalizowanych w sąsiadującym parku MLP Pruszków I. Przeprowadzka do nowego obiektu spowoduje zatem niemal podwojenie wynajmowanej przez niego powierzchni.
Nasza specjalizacja, polegająca na łączeniu usług celnych, magazynowych i logistycznych, cieszy się wśród klientów nieustającym zainteresowaniem. To ułatwiło decyzję o powiększeniu powierzchni magazynu. Nowa powierzchnia przeznaczona będzie na prowadzenie magazynu czasowego składowania, składu celnego oraz magazynu krajowego. Część przeznaczona będzie również do obsługi przesyłek e-commerce i logistyki kontraktowej.
Nowa powierzchnia, wraz z wprowadzonymi dzięki programowi e-brama rozwiązaniami systemowymi, zwiększy przepustowość magazynu. Dla transportu morskiego lub kolejowego, gdzie czas dostawy ostatnio często się zmienia i wydłuża, szybka odprawa celna, połączona z dobrą obsługą magazynu jest szczególnie ważna dla klientów składujących towary szybko rotujące. Na terenie magazynu będą się znajdowały miejsca uznane, które pozwolą na dokonywanie odpraw celnych przesyłek naszych klientów. Nasz dział dystrybucji krajowej już cieszy się na planowaną przeprowadzkę, bo realizacja transportów z nowej lokalizacji będzie bardzo sprawna – powiedział Marek Gotowicki, wiceprezes DTA sp. z o. o.
- Z firmą DTA współpracujemy na terenie całej Polski, a Pruszków jest kolejną lokalizacją, w której z powodzeniem przeprowadziliśmy ekspansję, której efektem jest ok. 7 tysięcy m2 w ramach nowego budynku w MLP Pruszków II . Przy każdym projekcie priorytetem jest dla nas przekazanie klientowi kompleksowej informacji o sytuacji rynkowej w bieżącym momencie, prawidłowe zabezpieczenie kontraktu i wsparcie merytoryczne na każdym etapie transakcji oraz w trakcie trwania umowy najmu. Nowy magazyn umożliwi klientowi dużo wyższy standard obsługi klientów i zapewni dodatkowe bezpieczeństwo przeciwpożarowe. Od początku poszukiwań priorytetem była strategiczna lokalizacja w pobliżu autostrady A2 i niedalekim sąsiedztwie obecnego magazynu, tak aby zapewnić maksymalny komfort pracownikom. Ponadto wpisująca się w zapotrzebowanie wielkość modułu, wysoki standard wykończenia oferowany przez dewelopera i konkurencyjne warunki najmu zadecydowały o przedłużeniu współpracy z MLP Group.” – stwierdził Marek Boczula, Dyrektor Operacyjny Querco Property
Projekt MLP Pruszków II to nowoczesne centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to 393 tys. mkw. Wybrane budynki posiadają prestiżowy certyfikat BREEAM. Zgodnie ze strategią MLP Group w zakresie ESG na dachach montowane są instalacje fotowoltaiczne. Dzięki elastycznemu podejściu do indywidualnych potrzeb najemców, centrum jest w stanie sprostać wymaganiom klientów z różnych branż.
MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760 a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej. Na terenie parku znajduje się przystanek autobusowy oraz działa samoobsługowa stacja wynajmu rowerów Nextbike.
Mat. prasowe: MLP Group S.A.
NASI PARTNERZY
Zaufali nam
KONTAKT
Jesteśmy zawsze otwarci na nowe talenty i ciekawe osobowości. Wyślij nam swoje CV lub napisz do nas, chętnie poznamy osoby gotowe tworzyć z nami Querco Team.
Querco Property Sp. z o.o.
ul. Uphagena 27
80-237 Gdańsk
NIP 5833181034
REGON 361835506