AKTUALNOŚCI

Bądź z nami na bieżąco

14
kwiecień
2025
Stylowy zestaw na start meczu: designerska butelka Querco Property, rakieta HEAD i piłka padlowa na tle intensywnie niebieskiego kortu. InterPadel i Querco grają razem – w Gdyni.

INTERPADEL OTWIERA NOWY ROZDZIAŁ – TYM RAZEM W GDYNI.

Po sukcesach w Warszawie i Toruniu, gdzie InterPadel stworzył największe przestrzenie padlowe w kraju, przyszedł czas na Gdynię. Firma wynajęła ponad 3 600 m² w Chylonia Business Park, otwierając tym samym kolejny rozdział w swojej strategii rozwoju i promocji padla w Polsce.

Nowy klub w Gdyni jest nie tylko odpowiedzią na rosnące zainteresowanie tą dyscypliną, ale także przestrzenią zaprojektowaną z myślą o użytkownikach ceniących sport, komfort i przemyślaną architekturę. Obiekt jest wyposażony w profesjonalne korty, nowoczesne zaplecze socjalne oraz funkcjonalne strefy relaksu.

Decyzja o Trójmieście nie jest przypadkowa

„Trójmiasto to dynamiczny, świadomy i aktywny rynek, który bardzo szybko absorbuje nowe formaty rekreacyjne i sportowe. Naszą ambicją jest nie tylko tworzenie obiektów sportowych, ale budowanie miejsc spotkań, integracji i wysokiej jakości doświadczeń. Gdynia doskonale wpisuje się w ten kierunek. Lokalizacja przy ul. Puckiej ma nie tylko doskonałe parametry techniczne, ale też potencjał do stworzenia silnej, lokalnej społeczności wokół padla” – komentuje Jacek Sobala, Country Manager w InterPadel.

Nowoczesna przestrzeń dla rozwoju

„InterPadel to partner, który wie, czego chce i działa z dużą świadomością rynku. Od samego początku było jasne, że to projekt dobrze przemyślany, z konkretną strategią i uważnym podejściem do lokalizacji. Cieszę się, że Querco mogło być częścią tego procesu.”— Adam Nowacki, CEO w  Querco Property.

więcej
25
marzec
2025
Igor Nagraba dołącza do zespołu Querco Property jako Business Development Manager.

Igor Nagraba dołącza do zespołu Querco Property jako Business Development Manager.

Z przyjemnością informujemy, że Igor Nagraba zasilił szeregi Querco Property, obejmując stanowisko Business Development Managera. Jego bogate doświadczenie w rozwoju biznesu i zarządzaniu projektami, a także umiejętność budowania silnych i trwałych relacji z partnerami biznesowymi, stanowi dla nas cenny atut. Igor wnosi do zespołu know-how, które pozwoli nam na dalsze umacnianie pozycji rynkowej i skuteczne realizowanie ambitnych celów rozwojowych.

Przez ostatnie lata Igor zdobywał doświadczenie w firmach z sektora technologicznego oraz usługowego, gdzie odpowiadał m.in. za opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz prowadzenie negocjacji strategicznych kontraktów. W nowej roli będzie koncentrował się na rozbudowie naszej sieci kontaktów biznesowych, budowaniu i pielęgnowaniu relacji z klientami oraz partnerami. Dodatkowo, obejmie odpowiedzialność za kompleksową obsługę klientów zainteresowanych zachętami inwestycyjnymi oraz wesprze zespół w procesie pozyskiwania nowych projektów i kontrahentów.

Igor to nie tylko doświadczony ekspert, ale także pasjonat sportu i lider z zamiłowaniem do pracy zespołowej. Przez siedem lat pełnił funkcję managera drużyn piłkarskich A-klasowych, takich jak Górnik Zabrze i Cracovia, rozwijając w tym czasie kompetencje w zakresie zarządzania zespołem oraz budowania skutecznych strategii współpracy.

Na uwagę zasługuje również jego wcześniejsze doświadczenie w pracy w Specjalnej Strefie Ekonomicznej, gdzie przez siedem lat zajmował się realizacją projektów inwestycyjnych i współpracą z instytucjami biznesowymi, zdobywając cenne kompetencje, które teraz wykorzysta w Querco Property.

„Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu i współpracować z tak dynamiczną firmą. Wierzę, że moje doświadczenie pomoże w realizacji ambitnych celów i dalszym umacnianiu pozycji na rynku. Z niecierpliwością czekam na wyzwania, które nas czekają”mówi Igor Nagraba.

Dołączenie Igora to kolejny krok w realizacji naszej długofalowej strategii rozwoju. Jego wiedza i doświadczenie będą kluczowe w dalszym wzmacnianiu oferty Querco Property i rozbudowie sieci relacji biznesowych.

Welcome on board Igor!

więcej
20
luty
2025
LENMAR Group stawia na rozwój i innowacje – nowa lokalizacja, nowe możliwości, większe ambicje i większy potencjał.

LENMAR Group stawia na rozwój i innowacje – nowa lokalizacja, nowe możliwości, większe ambicje i większy potencjał.

Z radością informujemy, że firma LENMAR Group, lider w branży TSL, zakończyła proces przeniesienia swojego magazynu z Gdyni do Gdańska. Nowa lokalizacja, wybrana została ze względu na strategiczne położenie, bliskość terminala kontenerowego oraz dostępność infrastruktury, która pozwoli na znaczne zwiększenie powierzchni magazynowej oraz poprawę standardów obsługi Klientów. W wyniku przeprowadzonej inwestycji, powierzchnia magazynowa firmy wzrosła o 2500 m2, co umożliwi znaczące zwiększenie mocy obsługowych.

Nowoczesne zaplecze magazynowe w Gdańsku wyposażone jest w zaawansowane technologie, które pozwolą na jeszcze szybsze i bardziej efektywne zarządzanie procesami logistycznymi. Co więcej, budynek otrzymał ocenę „Excellent” w systemie BRREAM, co potwierdza, że zrównoważony rozwój i dbałość o środowisko są dla LENMAR Group bardzo istotnymi elementami, które miały wpływ na wybór właśnie tego miejsca.

 

„Przeniesienie magazynu to dla nas kluczowy krok w kierunku dalszego rozwoju. Dzięki nowej lokalizacji i zwiększonej powierzchni, będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów oraz zwiększyć wydajność operacyjną”powiedziała Magdalena Zagalska, Prezes Zarządu w LENMAR Group.

 

„Cieszymy się, że jako Querco Property mieliśmy zaszczyt pośredniczyć w tej transakcji. Jesteśmy dumni, z tego, że mogliśmy wspierać tak dynamicznie rozwijającą się firmę w realizacji jej ambitnych planów. To sprawiło, że nasza współpraca zaowocowała efektywnym i sprawnym procesem.” – wspomina Marek Boczula, COO w Querco Property, który odpowiedzialny był za proces.

 

„Serdeczne podziękowania dla firmy Querco Property, za ich profesjonalizm i zaangażowanie w cały proces. Współpraca z QP była dla nas kluczowa – ich zrozumienie naszych potrzeb oraz umiejętność dostosowania oferty do indywidulnych wymagań sprawiły, że cała droga przebiegła sprawnie i bezproblemowo. Dzięki ich wsparciu zyskaliśmy nie tylko nową przestrzeń, ale i zaufanego Partnera, który rozumie wyzwania, przed którymi stoją nowoczesne firmy.” Wspomina Magdalena Zagalska.

więcej